הוא רק בן 17

Do4Last

New member
הוא רק בן 17

אז בן כמה הוא? שאלתי אותה
17 וקצת אמרת, עולה לי"ב..
אהה הנהנתי
ולא הצלחתי להסיר את המבט שלי ממנו

איך, איך זה אמרתי לעצמי
הוא בדיוק הטעם שלי
שיער כהה קצוץ
חיוך מתוק , שמרים חצי לחי למעלה
מסתכל גם הוא בסקרנות, מסתכל מחייך ואז מסב את המבט
וגם אני,
לא נעים לנעוץ מבטים
אבל לא יכולה לשלוט בזה

אני עומדת שם עם החלק העליון של הביקיני האהוב עלי,
משולשים כחול, שלא מכסה יותר מידי (ולא שיש יותר מידי לכסות)
אבל עושה את העבודה (לפי המבטים של שאר האבות שבסביבה)
עם שורטס ג'ינס וידיים בכיסים
הוא מביא כיסא לשבת איתנו (אמא שלו, דודה שלו ואני)
להביא לך גם? הוא שואל בג'נטלמניות
לא תודה, ישבתי מספיק מול המחשב כל היום עניתי וחייכתי
הוא חייך בחזרה.

הוא טיפה מלא, לא משהו רציני
כבר גוף של גבר, אבל עדיין בקווים מעוגלים
והחיוך הזה, והפנים היפות
זה לא אמור לעשות לי את זה
אבל הוא מעורר בי משהו לגמרי בלתי נשלט
הוא רק בן 17 אני אומרת לעצמי שוב ושוב
מה יש לך?
 

giligil55

Member
כבר לא קטין...


ובכל זאת ...
 

Do4Last

New member
שטות נעורים


התיכוניסטים היום הם לא התיכוניסטים של פעם
 

giligil55

Member
קצת חבל ...

שהם מאבדים את תמימות הנעורים בגיל כל כך צעיר...
 

Do4Last

New member
במקרה שלו

הוא נראה לי עדיין לא מקולקל

אני לא מכירה אותו ממש, סתם רואה אותו מדי פעם כשאני מביאה את הבכור שלי לאחיו,
אבל אני שומעת מחברה שלי כמה הוא ילד טוב...
והוא נראה כזה.
 

Do4Last

New member
גם לי יש גבולות!

מה שאני מרשה לעצמי עמוק במחשבות לא בהכרח הופך למציאות
אמא שלי ז"ל הייתה אומרת "סוף מעשה במחשבה תחילה"
פנטזיות לחוד ומציאות לחוד.

לפחות יש את המקום הזה שלאיש אין גישה אליו
ואפשר לחשוב מה שרוצים - גם אם זה לא נאות או חוקי
 
אבל..

גבולות נועדו בשבין לבחון אותם לא?
ואני דברתי רק כשהוא כבר חוקי..

בכל מקרה - הבנתי את הלך הרוח. הגיוני :)
 
למעלה