צלילוש AND נתנוש
New member
הוא חיי!!!אח שלי חיי~!!!!!!!!!!!!!!
אני פשוט לא מאמינה...אני כולי בוכה פה...כל שנייה יש טלפון... אח שלי חיי....הוא ניצול...אני כל כך מאושרת כולי רועדת..זה עוד לא בטוח אבל יש תקווה גדולה.. אמרו בגלי צה''ל מאיזה אחד שנימצא שם כרגע את השם שלו...הקריאו חלק מהרשימה..אמרו שמות ושמות ועוד ועוד..ואז אמרו "אדיר..." והיה שקט וכולנו קמנו ואמרנו "א..א..."(יענו השם משפחה..) ואז שמענו את השם משפחה וכולנו נורא התרגשנו...וצרחתי והתחלנו לבכות... אתם לא יודעים כמה הפכנו את העולם..התקשרנו למשרד החוץ,לנשיא בנקוק ולעוד המון...כל שנייה יש בביתתת טלפון..דודה שלי עובדת במשרד החוץ והיא אומרת שזה לא כל כך בטוח,אבל לי יש תקווה..אמא שלי הדליקה נרות... אני כל כך מקווה שזה נכון... אדיר תחייה...
אני פשוט לא מאמינה...אני כולי בוכה פה...כל שנייה יש טלפון... אח שלי חיי....הוא ניצול...אני כל כך מאושרת כולי רועדת..זה עוד לא בטוח אבל יש תקווה גדולה.. אמרו בגלי צה''ל מאיזה אחד שנימצא שם כרגע את השם שלו...הקריאו חלק מהרשימה..אמרו שמות ושמות ועוד ועוד..ואז אמרו "אדיר..." והיה שקט וכולנו קמנו ואמרנו "א..א..."(יענו השם משפחה..) ואז שמענו את השם משפחה וכולנו נורא התרגשנו...וצרחתי והתחלנו לבכות... אתם לא יודעים כמה הפכנו את העולם..התקשרנו למשרד החוץ,לנשיא בנקוק ולעוד המון...כל שנייה יש בביתתת טלפון..דודה שלי עובדת במשרד החוץ והיא אומרת שזה לא כל כך בטוח,אבל לי יש תקווה..אמא שלי הדליקה נרות... אני כל כך מקווה שזה נכון... אדיר תחייה...