הוא חיי!!!אח שלי חיי~!!!!!!!!!!!!!!

הוא חיי!!!אח שלי חיי~!!!!!!!!!!!!!!

אני פשוט לא מאמינה...אני כולי בוכה פה...כל שנייה יש טלפון... אח שלי חיי....הוא ניצול...אני כל כך מאושרת כולי רועדת..זה עוד לא בטוח אבל יש תקווה גדולה.. אמרו בגלי צה''ל מאיזה אחד שנימצא שם כרגע את השם שלו...הקריאו חלק מהרשימה..אמרו שמות ושמות ועוד ועוד..ואז אמרו "אדיר..." והיה שקט וכולנו קמנו ואמרנו "א..א..."(יענו השם משפחה..) ואז שמענו את השם משפחה וכולנו נורא התרגשנו...וצרחתי והתחלנו לבכות... אתם לא יודעים כמה הפכנו את העולם..התקשרנו למשרד החוץ,לנשיא בנקוק ולעוד המון...כל שנייה יש בביתתת טלפון..דודה שלי עובדת במשרד החוץ והיא אומרת שזה לא כל כך בטוח,אבל לי יש תקווה..אמא שלי הדליקה נרות... אני כל כך מקווה שזה נכון... אדיר תחייה...
 
יו צלילוש נשמה../images/Emo99.gif

שמחה בשבילך מותק
 
כוסאמקקקקקקקקקקקארזסססס

עכשיו אני בוכה מעצב!!!!!!!!11 חלה טעות,השמות שהקריאו הם למעשה שמות שההורים רוצים לדעת וליצור איתם קשרררררררררררר אני לא מאמינה... שונאת את השדרן המזוייןןןן!!!!!!!!!!!!$#
 

TetiBETTY

New member
../images/Emo104.gif../images/Emo7.gif מחזיקה אצבעות צליל../images/Emo70.gif

יהיה בסדר, מפטיחה
 

GILADOS

New member
אני כל כך מאושר בשבילך צליל ../images/Emo13.gif../images/Emo9.gif אני שמח שהכל הסתדר בסוף ../images/Emo13.gif
 
יוווווווווו צלילוש!!!!!!!!../images/Emo20.gif

אמרנו לך שהוא חי!!!!!!!!!!!יאאאאאאאאאאאאא אני כל כך שמחה בשבילך צליל!!! מי שתוהה מה אני עושה כאן ב-11:30 בבוקר....i'm sick
 
מאמייי זוכרת שאמרתי לך שיש לי תחושה

כזאת שהוא חי?!??!
איך ידעתי............ היית צריכה להאמין ליי ~~מאושרת בשבילך~~
 
../images/Emo41.gifהבהרה קטנה לכולם../images/Emo41.gif

הינה זו הצליל שפירסמה את ההודעה. צליל עדיין לא מצאה את אח שלה.. אדיר אייד עדיין לא נמצא.. כל מי שיודע פרטים מוזמן להתקשר בטלפון שפירסמתי בהודעה למעלה
 
למעלה