מסכים לגמרי, השיר נכתב תחת
השפעה של כעס שהיה לי על אריאלה - מנהלת פורומים ´דתיים´ ו´חוזרים בתשובה´- אבל עכשיו השלמתי איתה, אז אני הרבה יותר מפויוס. אני חוזר לדעתי המקורית, שיש להתיחס לאחינו החרדים בכבוד והגינות. גם אני חושש קצת מהברוטאליות של לפיד וחבריו, וקורא לכולנו לאמץ גישה סובלנית של כיבוד השונה והחריג.(אגב שיניתי גם את החתימה בהתאם)