הוא אמור לשמוע?

ארגמן 33

New member
הוא אמור לשמוע?

אשתי בשבוע 19. התחלנו אתמול להשמיע למתוק קצת מוזיקה (מוצרט ובאך לתינוקים) ושמחנו לראות שהוא מגיב לה. לי יש פחד מסוים בנושא העוצמה...(כמו פחד ליחסי מין פחד שהיא תתאמץ תקום תנשום חזק מידי וכו´ :D ) שמנו לו אוזניות על הבטן..איך יודעים שהוא נע מהנאה ולא מכך שקירות מבטחו מתמוטטים תחת הרעש ? (אם כי נכתבה הודעתי בהומור אני רציני לחלוטין ואשמח לקבל תשובה)
 

assy

New member
ארגמן 33 נראה לי

שאין לך מה לדאוג. כי נראה לי שאשתך הולכת ברחוב הומה אדם ומכוניות יש הרבה יותר רעש. ומוסיקה זה לא רעש, אלו צלילים הרמונים (בדר´כ תלוי במוסיקה) לכן לדעתי אין מקום לדאגה. ואגב שמעתי שמוצרט מאוד מפתח את האינטילגנציה לתינוקות
 

טלאפ

New member
זה מצוין

אתם בסדר, אצלי בעלי רוצה לתח לעוברית טעם טוב במוסיקה ולא חנוני כמו של אמא שלה (יענו פרנק סינטרה) הוא רוצה שאני אשמיע לה את נקמת הטרקטור, ואת SONIC YOUTH, הצלחנו להתפשר על אהוד בנאי והפליטים... ובלי שהוא שם לב אני משמיעה לה גם קצת שירים של אדית פיאף, או בקיצר זה לא משנה מה אתה משמיע העיקר שזה עושה טוב לשני ההורים.
 
עיקר הרעש שהוא שומע...

זה תמיד הלב של אשתך וזרימות הדם שלה. גם רעשים כמו פעילות קיבה וכו. וגם הוא שומע את הקול הפנימי שלה (כשהיא מדברת, בערך כמו מה שאנחנו שומעים כשסותמים את האוזניים) אם מזה הוא לא מקבל התמוטטות אז קצת מוסיקה לא תשנה לו. אפרופו רעש - הרופא שלי אמר שלדעתו ההלם הראשוני של תינוק כשהוא יוצא מאמא שלו זה... השקט.
 
למעלה