ההשפעות של הרטלין
הבן שלי התחיל לקחת חצי כדור היום. לאחר הרבה שכנועים וכעס. מה לעשות, הוא תמיד שנא לקחת תרופות. מה ההשפעות לטווח הקצר של התרופה? שהן זמניות ו"בסדר" שיהיו? כי הוא היה היום עייף וחסר תאבון מתמיד (גם ככה הוא אכלן לא משהו), ניראה מנומנם רוב הזמן. בד"כ הוא משתולל וצועק וקופץ (במיוחד מול קלטות). לפני שנה וחצי הוא לקח רטלין וזה היה נורא, הוא היה דיכאוני ואלים יותר והפסקנו. הרופא המליץ לנסות שוב.
הבן שלי התחיל לקחת חצי כדור היום. לאחר הרבה שכנועים וכעס. מה לעשות, הוא תמיד שנא לקחת תרופות. מה ההשפעות לטווח הקצר של התרופה? שהן זמניות ו"בסדר" שיהיו? כי הוא היה היום עייף וחסר תאבון מתמיד (גם ככה הוא אכלן לא משהו), ניראה מנומנם רוב הזמן. בד"כ הוא משתולל וצועק וקופץ (במיוחד מול קלטות). לפני שנה וחצי הוא לקח רטלין וזה היה נורא, הוא היה דיכאוני ואלים יותר והפסקנו. הרופא המליץ לנסות שוב.