ההרשמה נפתחה! HogwartsIL

שמילרס

New member
ההרשמה נפתחה! HogwartsIL

אדון או גברת יקרים, אנו שמחים להודיעך שנשמר עבורך מקום בבית-הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. שנת הלימודים מתחילה בקרוב. אנא הירשם. בכבוד רב, מינרווה מקגונגל סגנית המנהל משחק התפקידים הוגוורטס ישראל ייפתח בקרוב מאוד, ולפני תחילת המשחק פתחנו את ההרשמה לרשימת התפוצה. לא תצטרכו לעשות כלום חוץ מלמלא טופס קטן, כדי כשהמשחק ייפתח נודיע לכם ותוכלו להירשם, להיבחר לאחד הבתים ולהיכנס למשחק! על המשחק: המשחק יפעל במערכת מיוחדת שאנחנו מפתחים, ויהיו בו שיעורים, מורים, כתבי חידה, נקודות שתרוויחו (ושתפסידו...). יהיה בו את האולם הגדול, היינשופיה, האגם, חדרי המועדון, והכל באינטרנט, הכי קרוב שנגיע אי-פעם לדבר האמיתי!... יהיה בו פורומים, צ'אט, מסרים פרטיים בין התלמידים, ולכל משתתף במשחק אפילו יהיה שרביט משלו. אז הירשמו למשחק, וכמיטב המסורת של אלבוס דמבלדור, פטפוטים! בלאבוש! קוקו! שפיץ! צוות המשחק (אלו שרוצים לעזור למשחק ולא רק לשחק כתלמידים, אימייל: [email protected])
 

שמילרס

New member
זה כ"כ אני לשכוח את הלינק

כאן.
 

ToryMaster

New member
למה זה לא מאפשר לי להירשם?

כשאני מנסה לכתוב את כתובת האימייל שלי זה פשוט לא כותב. [הרווחת הקפצה
]
 
למעלה