ההופעה המושלמת ... שלך

Ruslan Sirota

New member
ההופעה המושלמת ... שלך

ההופעה המושלמת ?? איזה שירים ובאיזה סדר 1 - 21 Things 2 - All I Really Want 3 - Right Through You 4 - Hands Clean 5 - Are You Still Mad 6 - At That Particular Time 7 - Princess Familiar 8 - Forgiven 9 - Perfect 10 - No Preassure Over Cappuccino 11 - Weekwnd Song (she calls it "I Dont Know") 12 - Ironic 13 - That I Would Be Good 14 - Uninvited הדרן *You Ought To Know *Your House *Thank U
 
כמה שירים מותר?

כי אם אפשר כמה שרוצים אז אני רוצה את כול השירים שלה בהופעה שלי
 

symptoms

New member
וואו זה קשה

ואני כותבת רק כדי שתדע שאני לא מתעלמת מההודעה , אני פשוט יומיים כבר חושבת איזה שירים כדי לי לשים וגם כדי להקפיץ את ההודעה
 
הופעה אקוסטית אינטימית

.... השאיפה שלי. בהופעה רוק כאסחית של אלאניס כבר הייתי בארץ... אז בגלל שזו הופעה אינטימית ולא בהכרח אקוסטית אלה השירים, לא לפי הסדר...כי אני בוחר את השירים לפי סדר כרונולוגי של האלבומים והשירים שבהם, אז הנה- ironic בביצוע השקט... wake up your house that i would be good can't not בביצוע השקט...עם הפסנתר. UR one unsent heart of the house your congratualtions uninvited still no pressure over cappuccino princes familiar these R the thoughts you oughta know כמו בגראמי... hands clean acoustic sorry 2 myself offer אחלה הופעה. הא? עוד כמה ימים אני כבר ירשום ת'סדר.
 

Ruslan Sirota

New member
its hard ../images/Emo13.gif

i regret some things that i wrote already! well,. not like regret..but there are some other songs that I love that i all of a sudden feel the need to rite in... unsent, wake up, UR... too late now.. my show is over
 

symptoms

New member
אוקיי אנשים הגעתי החלטה!

כל הכבוד לי
1.All I Really Want 2.Narcissus 3.Pollyanna Flower 4.Unprodigal Daughter 5.Surrendering 6.Hands Clean 7.Head Over Feet 8.Fear Of Bliss 9.Superstar Wonderful Weirdos 10.Symptoms 11.Can't Not)96( 12.Awakening Americans 13.21 Things I Want In A Lover 14.Still 15.Uninvited 16.That Particular Time 17.Baba 18.Joining You 19.Forgiven 20.Ironic​
וואו, זה היה קשה וכל כך הרבה שירים שאני אוהבת לא נכנסו....
 
אחלה הופעה רעות!

סורי שאני לא רושם את ההופעה שלי פשוט זה ממש קשה...אני אנסה
 
למעלה