ההופעה הכי מרגשת של קווין 2010 וכולם שותקים

khammel

New member
ההופעה הכי מרגשת של קווין 2010 וכולם שותקים

הגיע הזמן לומר את האמת. סיבוב ההופעות של 'טיילור אנד טיילור' היה יכול להיות הדאבל פיצ'ר הכי חם בעיר, שלא לומר ה-קאמבק של קווין הדור הבא. האמת -- יכולתי להיות שם. יכולתי, ולא תיארתי לעצמי איזו הופעה חשובה אני אפסיד. חיפשתי את הקליפים מההופעה בעבר ולא מצאתי אבל לאחרונה שלחו לי קישורים ו...מה אני אגיד לכם? מזל שהסאונד ביוטיוב על הפנים כי אם זה היה מוצלח הייתי בוכה.
לא להאמין אבל תחת השפעתו של טיילור הוקינס, בריאן ורוג'ר ניגנו את: Sleeping on the Sidewalk Tenement Funster Long Away I'm in Love with My Car ועוד. ואם זה לא מוציא אתכם משלוותכם, אני לא יודעת מה כן.
אוי ואבוי להם אם הם לא מבצעים את השירים בסיבוב ההופעות הבא. במיוחד את TF המשובח.
 

dvirtz

New member
מעולה!

לא ידעתי על ההופעה הזאת, את יכולה להרחיב עוד? אלה השירים שכל כך חסרו לי בהופעה של QPR. הרי יש לבריאן ורוג'ר שירים מעולים שהם שרו בקווין ולשיר את השירים שפרדי שר באופן משכנע זה בלתי אפשרי אז למה לא לעשות הופעה שלמה מהשירים שלהם?
 

khammel

New member
מידע נוסף

ראשית, סליחה על התגובה המאוחרת. היו לי כמה ימים עמוסים ולקחתי קצת חופשת אינטרנט. כבר הרבה זמן שמעריצים מעלים את השאלה למ בכלל בריאן ורוג'ר צריכים זמר. הם יודעים לשיר לא רע בכלל, הם כבר הרימו הופעות סולו אז...למה? בריאן טוען שבהופעה צריך סולן ייעודי כי התפקיד של הסולן הוא הרבה מעבר לשירה. נדמה לי שרוג'ר נוטה להסכים. חוץ מזה, נראה לי שאף אחד מהם לא מעוניין לשיר את הרפסודיה ואי אפשר להופיע כקווין בלי זה, נכון?
טיילור הוקינס חובב קווין עוד מתקופת הפו-פייטרס. ולא סתם. החבר'ה בפו פייטרס אוהבים קווין 2. הם אוהבים את קווין "הישנה והטובה".
וזה אולי מסביר את השירים המיוחדים בהופעה בסקאלה. בסופו של דבר, השת"פ בין קווין להוקינס לא חדש. הם חברים כבר די הרבה זמן. הפעם, בריאן ורוג'ר התארחו בפרוייקט הסולו שלו ואני מניחה שהיוזמה להופעה משותפת באה מתוך הסשנים האלו ועל הרקע של הופעות אורח מוצלחות עם הפו פייטרס בעבר. רוג'ר היה אמור להוציא אלבום סולו בערך באותו הזמן כמו הוקינס ואז זה ממש התבקש שיעשו משהו יחד. לא יודעת למה סיבוב ההופעות המשותף התבטל (או לא יצא לפועל) אבל לפחות היתה ההופעה המשותפת בסקאלה, שבאה והראתה לנו את הפוטנציאל. אין עוד הרבה מה לספר... מדובר בהופעת פתיחה לסיבוב הופעות הסולו של הוקינס. מקום קטן ואינטימי. היתה מכירת כרטיסים מראש לחברי מועדון המעריצים של קווין. לא קניתי.
נותר רק לקוות שיהיה משהו מעניין בשנה הבאה לכבוד אירועי ה-40 ולכבוד המעבר לחברת תקליטים חדשה.
 
למעלה