ההודעה של אינה- המאוהבת בנטי

Siriusnip

New member
הייתה כאן אחת שהתלונננה../images/Emo15.gif

על הרעיון של הפורום- שלעשות פורום על תלונות על הורים זה בושה, ושאנחנו צריכים להודות להורים על זה. אז הנה התגובה שלי אליה: הפורום בא לא כדי להגיד כמה שאתה שונא את ההורים שלך או כמה שהם מניאקים או משהו. הרי לכל ילד בעלם יש לפחות פעם בבוע תלונה על ההוריים שלו, אז במקום לשמור את זה בלב, הם פתחו פורום. הפורום לא בא מעמדה של "אני שונא את אמא שלי""אני אהרוג את אבא שלי" אלא יותר כמו "אווף, איזה עיצבון, ההורים שלי לא נותנים לי ללכת למסיבה ההיא..." לא משנה, אין לי שמן, חייב ללכת לבית ספר, ביי!!!
 

Pink Punk Girl

New member
הוצאת לי את המילים מהפה ../images/Emo2.gif../images/Emo45.gif

אבל בוא אני אוסיף משהו. כמו שאמרת, הפורום הוא באמת כדי להוציא את הכעס ולהתייעץ מה לעשות הלאה ואיך להשלים עם ההורים שלך. הרי בגיל שלנו, כל מה שההורים עושים נראה לנו רע וזה קשה, לכן צריך להתייעץ ובגלל זה .. אנחנו כאן !!
 

*neta*

New member
כפי שההורים עושים..

באופן פרטי בינהם, וגם פה אפילו
 

*neta*

New member
קודם כל

אני רוצה לציין שההודעה נמחקה מכיוון שהכילה השמצות ועלבונות אישיים, אני שלחתי מסר לאינה ואני מקווה שהיא תשחזר את הודעתה (ותשרשר לפה) רק הפעם בלי העלבונות.
 

maayan15

New member
איזה שטויות....

הריי לכל אחד יש קטעים של "אמא שלי כזאת מעצבנת!!"....ואל תבינו לא נכון...אני מאוד אוהבת את ההורים שלי, ומעריכה אותם...ועדיין יש פעמים שפשוט...אני לא יכולה לתאר את זה אחרת מאשר: ´בא לי לזרוק עליהם נעל´!.... ולחלק יש בעיות עם קצת יותר מ"לא נתנו לי ללכת למסיבה"..... סתם לדוגמא...לפני כמה חודשים אבא שלי החליט לקרוא לי מפגרת...יש סיפור ארוך (לא ממש) מאחחורי זה...ואני הייתי מעוצבנת ומדוכאת ובאותטו רגע באמת הייתי זקוקה למקום להתלונן על ההורים.... ולךא היה לי איפה....אז אני מברכת את הרעיון של הקמת הפורום הזה...אין פה טיפת כפיות טובה.... חוצמזה...מי שלא נאה לו לא חייב להיכנס!
 

מאיושית

New member
הורים הם גם בני אדם

גם אני מאוד אוהבת את ההורים שלי ומעריכה אותם על כל מה שהם עושים בשבילי ובשביל האחים שלי (והם עושים הרבה) , אבל לפעמים יש רגעים שפשוט בא לי (כמו שאמרה מעיין...)לזרוק עליהם נעל!
אני לא חושבת שהכותבים בפורום מנסים לזלזל בהורים שלהם, אבל כמו שכתוב בכותרת- הורים הם גם בני אדם, ומתוקף היותם כאלה, הם גם טועים ורבים ולפעמים גם עושים שטויות בכל מה שקשור לילדים שלהם. אז במקום להוציא את כל העצבים עליהם בלריב איתם...אפשר פשוט לעשות את זה פה...
 

Pink Punk Girl

New member
../images/Emo45.gif

גם לי אבא שלי קרא לי "פוסטמה" לפני כמה זמן ואז חשבתי על הרעיון לפורום .. זה לא שהוא מקלל אותי או משהו (מה פתאום ?!) פשוט היה סיפור .. זה קורה ..
 
ושכחתם עוד משהו... ../images/Emo16.gif

אם מבוגרים היו פותחים פורום "צער גידול ילדים", או אפילו משהו הרבה יותר קיצוני "ילדים וצרות אחרות", או משהו כזה (אם אין כזה), זה היה עובר בשתיקה, וכן רבותיי, זה נקרא אפליה.
ניר
 

מאיושית

New member
נטע

חשבת אולי על להזמין אותם לבקר פה? (את ההורים מפורום הורים למתבגרים), זה יכול להיות משעשע...
 

shiri_b

New member
ברגע שיהיה דיון מעמיק

ונחמד נביא אותם לפה "שיגנו" על עצמם
 

*neta*

New member
האמת שאתמול דיברנו על זה

שירי ואנכי, ובאמת זה רעיון טוב
, רק אנחנו נזמין אותם לדיון מסויים, לשמוע את דעתם, זה יהיה כמו לדבר אל אמא ואבא בכללי אבל לא שלנו
זה יכול להיות מעניין מאוד
....כולם בעד?
 

[אורן]

New member
רגע...

אני בעד הרעיון, אבל הפורום עוד בעמוד הראשון שלו ואפילו עוד לא נכנס לרשימה... לדעתי זו צריכה להיות תכנית לעתיד, בטח לא לזמן הקרוב מאוד.
 

*neta*

New member
"דיון מסויים"

לא אמרנו מתי ולא ציינו זמן, אבל ברור שזה יהיה אחרי שהפורום יתגבש
 

shiri_b

New member
ההודעה של אינה- המאוהבת בנטי

עקב השמצות אישיות ופרטים לא קשורים נמחקה ההודעה. הנה ההודעה אחרי צינזור "תגידו אתן לא מתביישות??? לפתוח פורום שכל מטרתו היא להתלונן על ההורים שלכם ולרדת עליהם??? אם כבר אז צריך לפתוח פורום כדי להודות להם! אז בגלל לא מובנת לי הסיבה שתרצו לפתוח פורום שכזה! תגידו תודה על כך שבכלל יש לכם הורים! תגידו תודה שהם דואגים לכם במקום לבוא ולהתלונן על זה בפורום! מי שיש לו באמת משהו רציני להגיד על ההורים שלו בהנחה והם באמת פוגעים בו כבר ימצא את המקום המתאים לו וזה ממלא לא הפורום הזה. אבל פורום בשביל להקניט את ההורים? מה קרה ל"כבד את אביך ואת אמך" נשכח??? כך אתן מקיימות את מצוות כיבוד ההורים בפתיחת פורום נגדם??? טוב. אדם באמונתו יחיה. תהנו אם זה אפשרי. אגב אני מבטיחה שכאן לא תראו אותי, אז אתן יכולות להרגע. (בעצם... אני עוד אחשוב על זה... - פורום כזה בהחלט אמור להיהרס... וזו תהיה מצווה מצדי לעשות זאת )" את הקטע האחרון השארתי למרות שצריך למחוק אותו...
 
למעלה