ההגיון הזה..
"תמיד ידעתי שאין שום הסבר לכל ההגיון הזה לכל כאב הלב הזה, אני תמיד ידעתי שאין הרבה מה לעשות רק להתפלל והרבה להתכווץ ואז לחכות רק להתבצר ולהצטמק ואז להכות רק להישאר כדי להישאר ידעתי תמיד חשבתי שאין סיבה מספיק טובה לבאלגן הזה לכל המעגל הזה, נדמה לי שידעתי היה לי ברור שאין מקום אחר להתפלל להוריד את הראש ולהתפתל להשפיל מבט במקום אחר קצת קשה להתבטל להיות שקוף לכמה רגעים ידעתי"
"תמיד ידעתי שאין שום הסבר לכל ההגיון הזה לכל כאב הלב הזה, אני תמיד ידעתי שאין הרבה מה לעשות רק להתפלל והרבה להתכווץ ואז לחכות רק להתבצר ולהצטמק ואז להכות רק להישאר כדי להישאר ידעתי תמיד חשבתי שאין סיבה מספיק טובה לבאלגן הזה לכל המעגל הזה, נדמה לי שידעתי היה לי ברור שאין מקום אחר להתפלל להוריד את הראש ולהתפתל להשפיל מבט במקום אחר קצת קשה להתבטל להיות שקוף לכמה רגעים ידעתי"