הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
עקב העובדה שאני גר בירושלים אבל עובד בקרית מטלון בפ"ת, גרמה לי להיווכח במציאות הזויה.
המציאות היא שקצר לי יותר בכ20 דקות בממוצע לנסוע מירושלים לפ"ת דרך ת"א. (שלושה אוטובוסים שונים)
מאשר לקחת אוטובוס לגהה מירושלים ומשם לפ"ת, או לנסוע מירושלים לפ"ת ובתוך פ"ת לקחת עוד אוטובוס.
עדיף לי לקחת את 480 של השעה 6:28, להגיע לארלוזרוב בסביבות 7:15, לקחת משם תוך רגע אוטובוס של דן לבורסה (כי שם יש את הכי הרבה קוים לפ"ת) ומהבורסה להמשיך בנסיעת המשך לפ"ת ולהגיע לעבודה באזור 7:50.
מאשר לקחת למשל את קו 427 של השעה 6:30 , לרדת איתו במסובים שם יש לי את 164,165 לפ"ת אבל להגיע לעבודה באזור 8:10
וכך רבותי, עדיף למשל להגיע מערבה לת"א ועוד לעבור את כול ציר ז'בוטינסקי ועדיין להגיע יותר מהר מאשר להגיע קצת יותר מזרחה מת"א (ציר גהה) ולא לעבור ב90 אחוז בציר ז'בוטינסקי.
נפלאות התחבורה בישראל
הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
עקב העובדה שאני גר בירושלים אבל עובד בקרית מטלון בפ"ת, גרמה לי להיווכח במציאות הזויה.
המציאות היא שקצר לי יותר בכ20 דקות בממוצע לנסוע מירושלים לפ"ת דרך ת"א. (שלושה אוטובוסים שונים)
מאשר לקחת אוטובוס לגהה מירושלים ומשם לפ"ת, או לנסוע מירושלים לפ"ת ובתוך פ"ת לקחת עוד אוטובוס.
עדיף לי לקחת את 480 של השעה 6:28, להגיע לארלוזרוב בסביבות 7:15, לקחת משם תוך רגע אוטובוס של דן לבורסה (כי שם יש את הכי הרבה קוים לפ"ת) ומהבורסה להמשיך בנסיעת המשך לפ"ת ולהגיע לעבודה באזור 7:50.
מאשר לקחת למשל את קו 427 של השעה 6:30 , לרדת איתו במסובים שם יש לי את 164,165 לפ"ת אבל להגיע לעבודה באזור 8:10
וכך רבותי, עדיף למשל להגיע מערבה לת"א ועוד לעבור את כול ציר ז'בוטינסקי ועדיין להגיע יותר מהר מאשר להגיע קצת יותר מזרחה מת"א (ציר גהה) ולא לעבור ב90 אחוז בציר ז'בוטינסקי.
נפלאות התחבורה בישראל