הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.

מצב
הנושא נעול.

קובי856

New member
הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.

הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
עקב העובדה שאני גר בירושלים אבל עובד בקרית מטלון בפ"ת, גרמה לי להיווכח במציאות הזויה.
המציאות היא שקצר לי יותר בכ20 דקות בממוצע לנסוע מירושלים לפ"ת דרך ת"א. (שלושה אוטובוסים שונים)
מאשר לקחת אוטובוס לגהה מירושלים ומשם לפ"ת, או לנסוע מירושלים לפ"ת ובתוך פ"ת לקחת עוד אוטובוס.

עדיף לי לקחת את 480 של השעה 6:28, להגיע לארלוזרוב בסביבות 7:15, לקחת משם תוך רגע אוטובוס של דן לבורסה (כי שם יש את הכי הרבה קוים לפ"ת) ומהבורסה להמשיך בנסיעת המשך לפ"ת ולהגיע לעבודה באזור 7:50.

מאשר לקחת למשל את קו 427 של השעה 6:30 , לרדת איתו במסובים שם יש לי את 164,165 לפ"ת אבל להגיע לעבודה באזור 8:10

וכך רבותי, עדיף למשל להגיע מערבה לת"א ועוד לעבור את כול ציר ז'בוטינסקי ועדיין להגיע יותר מהר מאשר להגיע קצת יותר מזרחה מת"א (ציר גהה) ולא לעבור ב90 אחוז בציר ז'בוטינסקי.
נפלאות התחבורה בישראל
 
אותי זה לא מפתיע

הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
עקב העובדה שאני גר בירושלים אבל עובד בקרית מטלון בפ"ת, גרמה לי להיווכח במציאות הזויה.
המציאות היא שקצר לי יותר בכ20 דקות בממוצע לנסוע מירושלים לפ"ת דרך ת"א. (שלושה אוטובוסים שונים)
מאשר לקחת אוטובוס לגהה מירושלים ומשם לפ"ת, או לנסוע מירושלים לפ"ת ובתוך פ"ת לקחת עוד אוטובוס.

עדיף לי לקחת את 480 של השעה 6:28, להגיע לארלוזרוב בסביבות 7:15, לקחת משם תוך רגע אוטובוס של דן לבורסה (כי שם יש את הכי הרבה קוים לפ"ת) ומהבורסה להמשיך בנסיעת המשך לפ"ת ולהגיע לעבודה באזור 7:50.

מאשר לקחת למשל את קו 427 של השעה 6:30 , לרדת איתו במסובים שם יש לי את 164,165 לפ"ת אבל להגיע לעבודה באזור 8:10

וכך רבותי, עדיף למשל להגיע מערבה לת"א ועוד לעבור את כול ציר ז'בוטינסקי ועדיין להגיע יותר מהר מאשר להגיע קצת יותר מזרחה מת"א (ציר גהה) ולא לעבור ב90 אחוז בציר ז'בוטינסקי.
נפלאות התחבורה בישראל
אותי זה לא מפתיע
כשאני כתבתי כאן בעבר שממערב פ"ת לירושלים עדיף ליסוע דרך ת"א, התפלאו עליי.
בכוון שאתה נוסע בו זה עוד פחות מפתיע, כי אתה נוסע בבוקר נגד העומס בז'בוטינסקי ואילו בכביש 4 היית נוסע בכוון עמוס (כביש 4 בקטע הזה בבוקר עמוס מאוד בשני הכוונים).
 

olli3

New member
מנהל
אתה מודע לכך שיש חלופות של 480 גם מהשכונות בירושלים, כן?

הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
עקב העובדה שאני גר בירושלים אבל עובד בקרית מטלון בפ"ת, גרמה לי להיווכח במציאות הזויה.
המציאות היא שקצר לי יותר בכ20 דקות בממוצע לנסוע מירושלים לפ"ת דרך ת"א. (שלושה אוטובוסים שונים)
מאשר לקחת אוטובוס לגהה מירושלים ומשם לפ"ת, או לנסוע מירושלים לפ"ת ובתוך פ"ת לקחת עוד אוטובוס.

עדיף לי לקחת את 480 של השעה 6:28, להגיע לארלוזרוב בסביבות 7:15, לקחת משם תוך רגע אוטובוס של דן לבורסה (כי שם יש את הכי הרבה קוים לפ"ת) ומהבורסה להמשיך בנסיעת המשך לפ"ת ולהגיע לעבודה באזור 7:50.

מאשר לקחת למשל את קו 427 של השעה 6:30 , לרדת איתו במסובים שם יש לי את 164,165 לפ"ת אבל להגיע לעבודה באזור 8:10

וכך רבותי, עדיף למשל להגיע מערבה לת"א ועוד לעבור את כול ציר ז'בוטינסקי ועדיין להגיע יותר מהר מאשר להגיע קצת יותר מזרחה מת"א (ציר גהה) ולא לעבור ב90 אחוז בציר ז'בוטינסקי.
נפלאות התחבורה בישראל
אתה מודע לכך שיש חלופות של 480 גם מהשכונות בירושלים, כן?
והן מורידות אותך בעזריאלי, לצד כל שאר הקווים שנוסעים לז'בוטינסקי... ומאותה התחנה יש כמובן את 1/52 דן ו641 של קווים לפתח תקווה.
&nbsp
ובכלל החלפות במקומות מרכזיים כמו רכבת מרכז או עזריאלי וכו', תמיד מקצרות את הנסיעה. אנשים פשוט מתעקשים להמתין לקו ספציפי במקום להתקדם הלאה לנקודה בה יש הרבה יותר קווים ליעדם הסופי.
&nbsp
הבעייתיות בנסיעה דרך כביש גהה היא הפקקים... כל מחלף שם בעייתי. אבל אם אתה כבר יורד במסובים, אפשר להמשיך גם עם 143 לבר אילן, שם להחליף ל87 של קווים שיביא אותך מהר מאד לז'בוטינסקי (ליד בלינסון) ואז לחזור מערבה עם שפע הקווים. אופציה זו רלוונטית אם תספיק להגיע לבר אילן עד 7:25. ככה אתה יכול להגיע לעבודה אפילו קצת לפני 7:50 אבל אם אתה שואל אותי, הייתי מוותר על ההרפתקאה ונוסע דרך ת"א כמוך.
 

orchilit

New member
תיקון והערה

אתה מודע לכך שיש חלופות של 480 גם מהשכונות בירושלים, כן?
והן מורידות אותך בעזריאלי, לצד כל שאר הקווים שנוסעים לז'בוטינסקי... ומאותה התחנה יש כמובן את 1/52 דן ו641 של קווים לפתח תקווה.
&nbsp
ובכלל החלפות במקומות מרכזיים כמו רכבת מרכז או עזריאלי וכו', תמיד מקצרות את הנסיעה. אנשים פשוט מתעקשים להמתין לקו ספציפי במקום להתקדם הלאה לנקודה בה יש הרבה יותר קווים ליעדם הסופי.
&nbsp
הבעייתיות בנסיעה דרך כביש גהה היא הפקקים... כל מחלף שם בעייתי. אבל אם אתה כבר יורד במסובים, אפשר להמשיך גם עם 143 לבר אילן, שם להחליף ל87 של קווים שיביא אותך מהר מאד לז'בוטינסקי (ליד בלינסון) ואז לחזור מערבה עם שפע הקווים. אופציה זו רלוונטית אם תספיק להגיע לבר אילן עד 7:25. ככה אתה יכול להגיע לעבודה אפילו קצת לפני 7:50 אבל אם אתה שואל אותי, הייתי מוותר על ההרפתקאה ונוסע דרך ת"א כמוך.
תיקון והערה
התכוונת ל-51 לא 52

ותחנת 641 נמצאת איזה 6 תחנות אחרי תחנת 51, רק אם ממש ממש אתה זריז או מבין שהוא הולך להגיע עם אפליקציה, כדאי לחכות לו שם. דווקא ברכבת מרכז (דרך בגין/ערבי נחל) התחנות האלו צמודות.
 
החזרה מערבה מבילינסון תהיה בפקק - ממש לא מומלץ

אתה מודע לכך שיש חלופות של 480 גם מהשכונות בירושלים, כן?
והן מורידות אותך בעזריאלי, לצד כל שאר הקווים שנוסעים לז'בוטינסקי... ומאותה התחנה יש כמובן את 1/52 דן ו641 של קווים לפתח תקווה.
&nbsp
ובכלל החלפות במקומות מרכזיים כמו רכבת מרכז או עזריאלי וכו', תמיד מקצרות את הנסיעה. אנשים פשוט מתעקשים להמתין לקו ספציפי במקום להתקדם הלאה לנקודה בה יש הרבה יותר קווים ליעדם הסופי.
&nbsp
הבעייתיות בנסיעה דרך כביש גהה היא הפקקים... כל מחלף שם בעייתי. אבל אם אתה כבר יורד במסובים, אפשר להמשיך גם עם 143 לבר אילן, שם להחליף ל87 של קווים שיביא אותך מהר מאד לז'בוטינסקי (ליד בלינסון) ואז לחזור מערבה עם שפע הקווים. אופציה זו רלוונטית אם תספיק להגיע לבר אילן עד 7:25. ככה אתה יכול להגיע לעבודה אפילו קצת לפני 7:50 אבל אם אתה שואל אותי, הייתי מוותר על ההרפתקאה ונוסע דרך ת"א כמוך.
החזרה מערבה מבילינסון תהיה בפקק - ממש לא מומלץ
 

FourthWay

New member
למה צריך את האוטובוס השני?

הדרך בין ירושלים לפ"ת- עוברת דרך ת"א.
עקב העובדה שאני גר בירושלים אבל עובד בקרית מטלון בפ"ת, גרמה לי להיווכח במציאות הזויה.
המציאות היא שקצר לי יותר בכ20 דקות בממוצע לנסוע מירושלים לפ"ת דרך ת"א. (שלושה אוטובוסים שונים)
מאשר לקחת אוטובוס לגהה מירושלים ומשם לפ"ת, או לנסוע מירושלים לפ"ת ובתוך פ"ת לקחת עוד אוטובוס.

עדיף לי לקחת את 480 של השעה 6:28, להגיע לארלוזרוב בסביבות 7:15, לקחת משם תוך רגע אוטובוס של דן לבורסה (כי שם יש את הכי הרבה קוים לפ"ת) ומהבורסה להמשיך בנסיעת המשך לפ"ת ולהגיע לעבודה באזור 7:50.

מאשר לקחת למשל את קו 427 של השעה 6:30 , לרדת איתו במסובים שם יש לי את 164,165 לפ"ת אבל להגיע לעבודה באזור 8:10

וכך רבותי, עדיף למשל להגיע מערבה לת"א ועוד לעבור את כול ציר ז'בוטינסקי ועדיין להגיע יותר מהר מאשר להגיע קצת יותר מזרחה מת"א (ציר גהה) ולא לעבור ב90 אחוז בציר ז'בוטינסקי.
נפלאות התחבורה בישראל
למה צריך את האוטובוס השני?
הליכה קצרה דרך תחנת הרכבת (כרטיס מעבר חופשי) ואתה מגיע לצומת עלית... (נו טוב, צריך לחצות עוד כביש - אבל זה באמת לא נורא).
כמו כן, רוב הקווים לפתח תקוה (חוץ מ-82, נדמה לי) עוצרים גם בדרך בגין ואין ממש צורך ללכת לצומת עלית... (אלא אם כן שוב הזיזו/הפרידו שם את התחנות עקב עבודות)
 

קובי856

New member
למה דווקא תחנת הבורסה

למה צריך את האוטובוס השני?
הליכה קצרה דרך תחנת הרכבת (כרטיס מעבר חופשי) ואתה מגיע לצומת עלית... (נו טוב, צריך לחצות עוד כביש - אבל זה באמת לא נורא).
כמו כן, רוב הקווים לפתח תקוה (חוץ מ-82, נדמה לי) עוצרים גם בדרך בגין ואין ממש צורך ללכת לצומת עלית... (אלא אם כן שוב הזיזו/הפרידו שם את התחנות עקב עבודות)
למה דווקא תחנת הבורסה
אני מעדיף להגיע לפרשת דרכים/רכבת מרכז גם בשביל הסיכוי הקלוש שבדקה שאני מחכה שם יגיע גם 82, אבל בעיקר כי לא אכפת לי לעלות שניה על הקווים שמגיעים משם לבורסה מכוון שיש לי רב קו אז לא יורדת לי נסיעה.

בתחנת הבורסה מצטרף גם קו 66 שלא עובר דרך רכבת מרכז.
ועדיף לי להגיע דווקא לבורסה ולא לעזריאלי או לדרך בגין- מכוון ששם יורדים הרבה אנשים ואז אני זוכה לעלות לאוטובוס שהוא יחסית פנוי במקומות ישיבה :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה