מוסקוביץ חיים
New member
הדפסה מחוץ לדף
יש וינדו xp אקספלורר 6 ואני מנסה להדפיס מייל שקיבלתי והו מדפיס מחוץ לדף.
ניסתי להקטין את הגפון מ 14 ל - 10 וזה עדיין אותו דבר.
במסמך וורד רגיל או כל סוג אחר מדפיס כראוי.
כיצד ניתן זאת.
תודה
יש וינדו xp אקספלורר 6 ואני מנסה להדפיס מייל שקיבלתי והו מדפיס מחוץ לדף.
ניסתי להקטין את הגפון מ 14 ל - 10 וזה עדיין אותו דבר.
במסמך וורד רגיל או כל סוג אחר מדפיס כראוי.
כיצד ניתן זאת.
תודה