הדפסה מחוץ לדף

הדפסה מחוץ לדף

יש וינדו xp אקספלורר 6 ואני מנסה להדפיס מייל שקיבלתי והו מדפיס מחוץ לדף.

ניסתי להקטין את הגפון מ 14 ל - 10 וזה עדיין אותו דבר.

במסמך וורד רגיל או כל סוג אחר מדפיס כראוי.

כיצד ניתן זאת.

תודה
 
הדפסה מחוץ לדף

א. תודה רבה על העזרה,
ב. שלחתי שאלה ואני מקוה שיעזרו.
ג. אני לרגע חושש אם זה לא בעיה מכנית של המדפסת למרות שבשאר ההדפסות וורד וכו' אין בעיה עם שוליים.

יום נעים
 
כמעט בוודאות שזו לא בעיה מכנית.

פתרון זמני להדפסת מיילים הוא פשוט להכנס למייל, לעשות "השב" או "העבר" (בלי באמת להשיב או להעביר למישהו) ואז בתפריט עריכה ---> "בחר הכל". מה שנותר זה "העתק - הדבק" לוורד ולהדפיס.
 
למעלה