הדף של ריק רייט

הדף של ריק רייט

http://www.myspace.com/rickwright מה שנקרא, העולם של ריק רייט! חולק אותו עם אוהדיו! גם אני חשבתי שזה איזה אוהד שרוף שלו, אבל לא! כי אם תסתכלו על מה שכותבים לו, יוצא שזה פשוט ריק רייט!!!! באפשרותכם, אחרי שהוא שתבשקו להיות חברים שלו (וכמובן אחרי הרשמה לאתר ועריכת הדף שלכם וכו' וכו') אז אפשר לשאול אותו שאלות(!), שהוא יכתוב לכם(!!!), תגיבו על הבלוגים שהוא כותב (שאין לו כרגע) ועוד ועוד ועוד! מוקדש לכם, בגלל שאני אוהב אותכם! קרייזי
 
הממ... אני סקפטית

זה היה יכול להיות נחמד מאוד, אלא ש: * רייט לא צריך את MySpace ע"מ לעצב לעצמו אתר; יש לו לייבל ויחצנים, כמו גילמור. * למה שהוא ישים תמונה שלו משנת 1967, ולא תמונה עדכנית? * רייט הוא לא טיפוס ידידותי. הוא נחבא אל הכלים ולא אוהב קשר ישיר עם אוהדים. פתיחת אתר והזמנת אנשים להתכתב אתו פשוט מנוגדת לאופי שלו. * אגב קשר עם אוהדים, ראו נק' מס' 1. בכל מקרה, תודה קרייזי.
 

itaikuskus

New member
זה לא ריק רייט.

העולם של המייספייס הוא כה דמיוני וכה מטומטם כך שאם תבנה אתר למישהו, אתה תיצור מן הבניית מציאות שתגרום לאחרים לרצות להיות חברים שלו, כאילו זה האמן עצמו, ולכתוב לו תגובות בהתאם. לדוגמה, שבוע שעבר, pig champion, הגיטריסט של אחת הלהקות הארדקור פאנק הטובות ביותר איי פעם poison idea מת, ובדף "שלו" רשמו לו מין הספדים כאלה, כידוע להם שזה כולה דף שמעריץ בנה.
 

חרטושה

New member
לפני כמה זמן

שוטטתי באינטרנט ופתאום נתקלתי בכתבה בווינט שמדברת על הבלוג של מדונה! בשמחה ובששון כתבתי לי תגובות שם בכיף ורק אח"כ כשהורדתי קצת את הדף, והמשכתי לקרוא את הכתבה, הבנתי שעבדו עליי ושיש עכשיו איזה ילד בקוריאה שהוא מה זה מבסוט...
 

itaikuskus

New member
משתפי פעולה

זה כמו לשים פתק בכותל, אתה לא באמת מדבר אל אלוהים, אבל אם היית יכול, זה מה שהיית אומר לו. לא שאני חלילה משווה את רייט לבורא עולם.
 

itaikuskus

New member
אגב,

יש מספיק מוסיקאים, שכן משתמשים במייספייס כדי לדבר עם מעריצים וכו', אבל הפעם זה לא המקרה.
 

NIR Y

New member
הדוגמא לא מצא חן בעיני

למרות שלפי דעתי היא כן מתאימה.
 

itaikuskus

New member
אני מצטער על הדוגמא.

זה היה רק כדי לתת פרספקטיבה על כל העניין.
 
למעלה