הדלגה

הדלגה

ראיתי בכרטיסך שהינך פסיכולוג חינוכי בכיר שעובד עם ילדים. רציתי לשאול אותך, אם אתה גם מבצע אבחונים של הדלגה? אגב, לא רשום בכרטיסך את אזור מגורך. אני יודע שדעתם של הפסיכולוגים והגננות/מורות הם לא להדליג ושום דבר לא בוער ולתת לילד/ה להשאר ילד/ה. אני לא מסכים עם גישה זאת, כי לפי דעתי כל מקרה לגופו ויש כאלו שעדיף להם כן להיות מודלגים. אני מחפש פסיכולוג חינוכי שלא יבוא באנטי, אלא בראש פתוח וייבחן ללא דעות קדומות. רציתי לדעת, האם הנך כזה? נ.ב. - שלחתי לך מסר אישי עם יותר פרטים ושאלות לפני כשבוע וטרם חזרת אליי.
 

גרא.

New member
אבא של אינשם,תגובה אישית תשלח אליך.בכל מקרה

כאילו פסיכולוגים,גננותך ומורים נחושים שלא להדליג ,אין לה בסוס במציאות.כל ילד המועמד להדלגה ע"הגננת ואו ההורים,עובר אבחון פסיכולוגי מקיף,ובמידה והוא גבוה קוגניטיבת בצורה מובהקת מעל בני גילו,ומוכן רגשית,,כלומר יש לו בשלות רגשית מתאימה,הוא יוכל לדלג לכתה א' בתנאי שגם הגננת ממליצה עלכך.
 
התייחסתי כאן בכלליות ולא למקרה הפרטי שלי

כאשר כתבתי "כאילו פסיכולוגים,גננותך ומורים נחושים שלא להדליג".
 
עוד שאלה -

מה ההבדל בין המבדקים שנעשים בשר"פ לעומת בפרטי? כמו כן, מה ההבדל מבחינת עלות?
 

גרא.

New member
אבא של אינשם,זו אותה מערכת מבחנים.אין עלות

מוסכמת,אלא היא נקבעת שרירותית,לפי הוותק,הנסיון,ומעמדו המקצועי של הפסיכולוג הבודק.
 
למעלה