אבא של אינשם
New member
הדלגה
ראיתי בכרטיסך שהינך פסיכולוג חינוכי בכיר שעובד עם ילדים. רציתי לשאול אותך, אם אתה גם מבצע אבחונים של הדלגה? אגב, לא רשום בכרטיסך את אזור מגורך. אני יודע שדעתם של הפסיכולוגים והגננות/מורות הם לא להדליג ושום דבר לא בוער ולתת לילד/ה להשאר ילד/ה. אני לא מסכים עם גישה זאת, כי לפי דעתי כל מקרה לגופו ויש כאלו שעדיף להם כן להיות מודלגים. אני מחפש פסיכולוג חינוכי שלא יבוא באנטי, אלא בראש פתוח וייבחן ללא דעות קדומות. רציתי לדעת, האם הנך כזה? נ.ב. - שלחתי לך מסר אישי עם יותר פרטים ושאלות לפני כשבוע וטרם חזרת אליי.
ראיתי בכרטיסך שהינך פסיכולוג חינוכי בכיר שעובד עם ילדים. רציתי לשאול אותך, אם אתה גם מבצע אבחונים של הדלגה? אגב, לא רשום בכרטיסך את אזור מגורך. אני יודע שדעתם של הפסיכולוגים והגננות/מורות הם לא להדליג ושום דבר לא בוער ולתת לילד/ה להשאר ילד/ה. אני לא מסכים עם גישה זאת, כי לפי דעתי כל מקרה לגופו ויש כאלו שעדיף להם כן להיות מודלגים. אני מחפש פסיכולוג חינוכי שלא יבוא באנטי, אלא בראש פתוח וייבחן ללא דעות קדומות. רציתי לדעת, האם הנך כזה? נ.ב. - שלחתי לך מסר אישי עם יותר פרטים ושאלות לפני כשבוע וטרם חזרת אליי.