הדיקסי או: האם מישהו הטיל עלי שחור

Lear22

New member
הדיקסי או: האם מישהו הטיל עלי שחור

לאור זה שההורים נסעו לסופ"ש בטבריה החלטתי להזמין את אחיותי - 19 ו13 - לסרט - מטריקס רילוודד, אחלה סרט - וארוחת צהריים בדיקסי. כל זאת כמובן בעזרת ידידו הטוב ביותר של האדם - כרטיס האשראי של אבא. הגענו לדיקסי בשעה שבה הזמנו את השולחן והכל היה טוב ויפה. בתור מישהו שהיה בדיקסי כמה וכמה פעמים אמרתי לאחותי הקטנה שתזמין את הביפבורגר עם בייקון (52) ואחותי השנייה שביקרה במקןם - רוב הפעמים איתי - לקחה ניוקי בארבע גבינות (50+). המנה הצמחונית היחידה במקום, שהיא די חדשה כי בביקור האחרון שלה שם איתי היא אכלה לזניה. אני הזמנתי לראשונה בדיקסי דג. סלמון על הגריל ברוטב טיראקי (76) וליד כרובית ואספרגוס מוקפצים ואורז תיאלנדי מטוגן. לראשונה הזמנו סלט חזה עם פזמזן ואספרגוס מוקפץ. (36) בנתיים הכל טוב ויפה. המנה הראשונה הגיעה יחסית מהר. סלט סטנדרטי ביותר עם קצת פחות מידי רוטב לטענת האחיות אך לטעמי מספיק ויותר. "גילוחי" הפרמזן היו טעמים מאוד ורק חבל שלא היה יותר אספרגוס. אבל בין לבין אפשר להגיד מנה בסדר גמור. סיימנו לאכול את הסלט וחיכינו. וחיכינו. וחיכינו. (ע"ע מוטיב ביקורת הדיניץ למי שלא מעודכן) אחרי בערך 20 דקות של רעב כבד - שוב הגעתי אחרי אימון במכון - שאלתי את המלצרית מה קורה. היא בדקה ואמרה לי משהו כמו: "שכחו לעשות לכם המשך לשולחן" ווט דה פאק? האמת גם למי אכפת? היא אמרה שהמנות עוד דקה יוצאות. עברו דקה. שתיים. חמש. ואין. והרעב כבד. כבד מאוד. קראנו למנהל המשמרת. בחור נחמד, אמנם קצת נמוך, אבל לא נורא. הוא בדק גם כן, וחזר אילנו בהתנצלות כנה על הבעיה. "טעות אנוש" הוא אמר. טעות אנוש, אמרנו גם כן, לא נורא. הוא הציע לפצות אותנו או בקינוחים או בבקבוק יין. כמה נחמד! היות ולא רציתי לשכר את אחיותי לריק - למרות שהן ידועות בחיבתן לטיפה המרה - החלטנו לקחת את אופצית הקינוחים. ולמנות - לכשהן הגיעו - מנת הדג היתה בהחלט מצויינת. הדג היה עסיסי מאוד והמנה היתה בהחלט משביעה. האורז היה לא פחות ממצויין. לא רך מידי ולא קשה מידי והירקות הקלויים היו טעמים ביותר. אחלה. על ההמבורגר אין יותר מידי מה להגיד. טעים. האחות הקטנה גרסה שבעד העצם הוא יותר טוב. למדה הילדה. המנה הצמחונית הוכתרה כחלשה ביותר. הרוטב היה רוטב מאוד מאוד פשוט בלי הרבה טעם של גבינות ועם הרבה יותר מידי רוטב פסטו. הניוקי עצמם היו חביבים אבל עם מרקם קצת צמיגי. לא משהו אבל אני לא מאשים את דיקסי בזה שהם לא מתמחים במנות צמחוניות. נחליק אותה. במנות האחרונות הם באמת נתנו שיחוק. לא פחות משלושה - !!! - קינוחים על חשבון הבית - חשבון פשוט משהו כמו 75 80 ש"ח בשקט - מנה של סופלה שוקולד שהיה חביב ויעיל. מנה טעימה מאוד של מקפא שוקולד מריר עם טבעות שוקולד לבן על קראסט של אגוזים - מעולה - ומנה של מן טירמיסו שכזה שהיתה חביבה אבל אחרי ההתאהבות בטירמיסו של הקופי בר אי אפשר ללכת אחורה. בקיצור, אני מקווה שהקללה לא תעבור לארוחה של מחר - יומולדת חמישים של אבא - אבל אני יכול להגיד בפה מלא שפוצנו כמו שצריך. דיקסי ידועים בשירות שלהם, ונתקלתי בזה לא פעם ולא פעמיים. ושוב הם יצאו גדולים. אז לא נורא. רק שמישהו יזמין את רונית אלקבץ וגילה אלמגור אלי הביתה כדי להוציא את השחור הזה. יש מתנדבים?
 

גידי42

New member
קח את החיים ביותר סבבה

סה"כ אם הבנתי נכון, דיי נהנתם מהארוחה וגם פוצתם יפה על ההמתנה. ודיי עם שחור וכאלה. כשהיתי בגילך הדבר היחיד, כמעט, שביעס אותי זה היה שהקונדום נקרע באמצע... יללה תהנה מהחיים. אגב אני לא נהנתי מהמטריקס.
 

Lear22

New member
עברנו לגומי עמיד יותר

ככה שהארוע כמעט ולא קורה... בתקווה. וזה לא שהתעצבנו או משהו, לקחנו את זה בסבבה כי סה"כ הם פיצו אותנו כמו שצריך. פשוט יותר מידי ארועים כאלה קורים לי בזמן האחרון. וגם לא התקבלתי לעבודה שרציתי. אז בכלל גידי אולי אתה רוצה להעסיק אותי? חשבון הבנק מתחיל לרטון...
 

meravbr

New member
../images/Emo6.gif ותביעות אבהות, כבר יש ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

 

Lear22

New member
אני אומר ילד זה לא דבר רע

בדיוק אמרתי לחברים שלי השבוע שאני צריך לקחת קצת אחריות בחיים. מה רע יש מתנדבות?
 
למעלה