הדיון הראשון : סקס וזוגיות גאה

אבא גאה

New member
הדיון הראשון : סקס וזוגיות גאה

האם סקס וזוגיות תמיד הולכים יחד..... אנחנו יודעים שיש המון שעושים סקס אבל זוגיות רחוק מהם 10 שנות אור.... האם מי שבזוגיות הסקס שלו משתפר? או שמא דועך? האם היכרות מעמיקה יותר של גופו של בן הזוג (בצירוף עם הרגשת הנינוחות איתו) מגבירה את ההנאה או שמא ההיכרות הטובה מידי של גופו משעממת לעיתים ורוצים ריגושים אחרים? מקווה שזה לא דיון עמוק מידי לפורום כ"כ חדש..... אם כן, אז מאי ולירוי היקרות, אתן מוזמנות למחוק את ההודעה ולשים אותה מחדש אחרי שהפורום יצא מהארון.
 

Yaniv-DC

New member
"האם אתה טהור או מופקר" כמשל

כולנו זוכרים את מבחן מידת הטוהר של נענע. את המבחן הזה ביצעתי מספר פעמים, כאשר לאחר כל בן זוג - הציון קפץ. עם בן זוגי האחרון שהחזיק איתי מעמד שנתיים נפרצו כל המחסומים, כל החורים, כל המקומות שתמיד היו סגורים ותמיד חשבתי שישארו כאלה, מומשו כל מיני פנטזיות שהייתי יכול לספר רק למישהו שהוא בן זוג ולא סתם סטוץ... העובדה שיש שני אנשים שאוהבים אחד את השני ועושים את הסקס לא רק בשביל עצמם אלא גם בשביל האחר - מגבירה את ההנאה, אצלי לפחות. לגבי עומק הדיון... פעם, כשהייתי חייל בשטחים וליוויתי אוטובוס שנוסע מנתניה לירושליים דרך כל מעוזי המחבלים האפשריים, הייתה שם חיילת שהוציאה לפתע טמפון מהתיק. הוא נראה לי גדול יחסית למה שראיתי עד אז, מה שגרם לי לסנן "וואו, בחורה עם עומק". זה עלה לי בסטירה. תיכף יגידו שגם העומק לא קובע
 

Yaniv-DC

New member
אז הנה עוד סטירה שקיבלתי

שכנה שלי עשתה פעם קעקוע על שדה. היא הראתה לי ולאחותי את הקעקוע. אחותי תחילה לא האמינה שזה אמיתי, והתחילה למלמל "זה לא אמיתי, זה לא אמיתי, עוד כמה ימים זה לא יהייה שם", ואני בשיא התמימות: "זה אמיתי, זה יהייה שם גם כשהיא תהייה בת חמישים, רק שאז זה יהייה קצת יותר קטן וקצת יותר למטה". סטירה.
 

.m

New member
סקס וזוגיות (פתוחה...)

סקירה היסטורית קלה תחשוף את העובדה שהמין האנושי לא היה מעולם - אינו - ולעולם לא יהיה מונוגמי. נישואין היו בעבר עסקה כלכלית שמטרתה להעצים את כח האצילים. וגם היום ניתן לראות שנישואין לא ממש מחזיקים מעמד ומס´ הגירושין עולה בהדרגה מדי שנה. ויותר מכך, אחרי 20/30/40 שנה, מה נשאר? חברות. companionship. בנוסף, כולנו כבר יודעים שיש הבדל גדול בין having sex ו- making love. וגם העובדה שיש לך פרטנר קבוע לא הופכת אותך לעיוור, ומן הסתם תמיד יהיו עוד אנשים מושכים סביבך (בעיקר כשהשגרה נכנסת...), זה כמו לגור בגלידריה ולאכול רק גלידת שוקולד כל החיים. לא היית רוצה לטעום את הוניל? והתות? והמוקה? רק כי הם שם... רק לק קטן, טעימה... אז למה לא ליצור מראש מסגרת שתאפשר לשמור על זוגיות, ובמקביל להנות מסקס לא מחייב מחוץ למערכת? ולא, לא כל פעם שיש לי בן-זוג אני רצה מיד לחפש ריגושים בחוץ, אבל תמיד מגיע שלב שבו נורא בא לי איזה ריגוש מבחוץ, ואז לחזור לחמימות המחבקת של הזוגיות. יש דברים שנח לי יותר לעשות עם בן זוגי הקבוע, ויש פעמים שדווקא הארעיות מדליקה אותי וגורמת לי לרצות לנסות דברים שאולי לא הייתי מנסה בשום סיטואציה אחרת, כך שקשה לי לבחור שאחד על פני השני. ולשמחתי אני גם לא צריכה...
m.
 

Yaniv-DC

New member
בטח לא צריכה.

את צמחונית שנכנסה לחנות שמוכרת בשר. איך היא תבחר בין סקס וזוגיות עם כל ההומואים האלה?
 

.m

New member
תסתלבט על הסטרייטית... למה לא...

!!!pick on someone your own size
mai
 

xanadu

New member
הגישה שלי לחיים -

יש המון סוכריות מסביב, אבל יותר מדי סוכריות מקלקלות את השיניים. זוגיות פתוחה? נו. לפי מה שראיתי מסביבי לגבי זוגיות פתוחה וממש לא מנסיון אישי, שהיא תמיד פתוחה באופן חד-סטרי. מישהו אחד חוגג ומבלה, המישהו השני קצת פחות אם בכלל לא והדרך לקטסטרופה סלולה לרווחה. כאילו פחד ממחוייבות זה אמנם נורא סיינפלדי, אבל באיזשהו שלב הוא מאבד מהחינניות. מה, לא ככה?
 

Liroy25

New member
תקראו לי שמרן

אבל במקרה הספציפי שלי התשובה היא. יותר קל לי ונוח להכנס למיטה עם מישהו מוכר ואהוב, לחשוף בפניו עוד צדדים שונים בי, לממש פנטזיות שונות, להשקיע בו. את כמות הסטוצים שהיו לי אפשר לספור על ידי אחת וגם אז ישאר מקום. זה אולי מוזר אבל בשבילי אינטימיות היא מילת המפתח. ועם אדם זר היא פשוט לא יכולה להתקיים.
 

campari

New member
אני מעדיף להתלות באילנות גבוהים...

למשל, תראו מה אמר ג´ורג´ מייקל ל"דיילי מירור" לפני שבועיים (בתרגום מחופף): "אני חי עם קני (החבר שלו,
) כבר 6 שנים, יש לנו זוגיות נהדרת ואנחנו אוהבים מאד, אבל - כמו הרבה זוגות גייז שנמצאים בזוגיות ארוכת טווח אנחנו לא מונוגמיים. שנינו. ונוח לנו עם זה, תודה..." את הדיווח המלא תוכלו לקרוא בלינק המצורף.
 

xanadu

New member
מהמם לג´ורג´

הוא גם מתחיל עם גברים בשירותים, שנמשיך לעשות כמוהו?
 
אני אמביוולנטי

לכבוד הוא לי לכתוב לראשונה בחיי בפורום ! קל וחומר כשהמנהל הוא בעלי. כבעל נסיון בחיי זוגיות ארוכים יחסית, אין כמו להכנס למיטה עם מישהו קרוב ואהוב, כשיודעים מה הוא אוהב ויודעים איך לענג אותו וגם הוא יודע מה אני אוהב. מצד שני יש משהו מרגש בסטוץ, מצד שלישי אני מה זה לא טוב בסטוצים וכל אלו שהיו לי עד היום היו גרועים ( טוב , אולי חוץ מאחד ). מה שבטוח - צריך לשמור על עירנות בחיי המין ולהשקיע בהם. מין טוב ומספק הוא לא מובן מאליו.
 
השירשורים האלו

הוא ממש מנסה אבל אני לא קולט, אולי עכשיו אני אצליח. רק לאחרונה למדתי איך מדליקים את המחשב - תהיה סבלני.
 

אבא גאה

New member
אני סבלני .....

ואתה ממש מתקדם
רק למד להדליק את המחשב וכבר יודע לשתול פרחים וירטואלים... תגיד, נזכה לראות אותך בעוד פורומים או שאתה כאן רק בגלל האישת"ך
 

.m

New member
גם בדצמבר

אתה חושב שאני אוותר לך בכזאת קלות?
אבל הפעם התכוונתי למיילס, איש"תו של אבא גאה.
mai
 
../images/Emo175.gif חן חן

אכן, אני גם בפורום גינון (לכן אני שותל פרחים וירטואלים) ונראה לי שאציץ בפורום די לכיבוש.המצב מחייב.
 

.m

New member
כבר החלפת ´ניק´?

הקודם יותר מצא חן בעיני...
mai
 
למעלה