הדיוידי של פרק 3

the sith

New member
הדיוידי של פרק 3

יצא ב1 בנובמבר לא ב8 אלא אם כן התכוונתם שב8 זה מגיע לארץ. באתר הרשמי של סטאר וורס היה רשום הנה התמונה שהייתה שם אבל זה של הfull screen ויש גרסת wide screen.
 

the sith

New member
זרך אגב מישהו יודע מתי יצא

המארז של אימת הפאנטום מתקפת המשובטים ונקמת הסית'? אני מקווה שלא עוד הרבה זמן כי אני מתכנן לקנות אותו ואני כבר מתתת שהוא יצא.
 

Youngling

New member
כתוב ב theforce.net

שהחבילות של I - III ו I - VI יצאו באותו יום!
 

AceMagician

New member
ממש לא כתוב שם את זה.

כתוב שעם היציאה של פרק III לDVD, יצא גם 'באטל פרונט 2' לפלייסטיישן 2. כנראה התאריך של המארזים הגדולים נשאר ב8 לNOV...
 

rugheuri

New member
אני לא מוצא את הכתבה

אבל היה כתוב שם ב1 לנובמבר (אני בטוח ב 90,אני אחפש שוב מאוחר יותר).
 

AceMagician

New member
והתוספות.

The film will arrive in seperate widescreen and full screen editions from the 1st November this year, with each setting you back around $27.95. Both will carry an English Dolby Digital 5.1 EX track. The two-disc "Revenge of the Sith" DVD will include a brand-new, full-length documentary produced by Lucasfilm Ltd.; two new featurettes -- one exploring the prophecy of Anakin Skywalker as the Chosen One, the other providing an in-depth look at the movie's eye-popping stunts; and a 15-part collection of Lucasfilm's groundbreaking "web documentaries."​
 
עכשיו מה מצחיק פה !?! שכבר ראיתי בדוכנים של הסרטים של ה30 שקל שכבר "שחטו" את זה מהאינטרנט ולכו תדעו באיזה איכות ירודה זה ולמי ישעמם לקנות את זה בכלל ...
 
למעלה