יצא ב1 בנובמבר לא ב8 אלא אם כן התכוונתם שב8 זה מגיע לארץ. באתר הרשמי של סטאר וורס היה רשום הנה התמונה שהייתה שם אבל זה של הfull screen ויש גרסת wide screen.
The film will arrive in seperate widescreen and full screen editions from the 1st November this year, with each setting you back around $27.95. Both will carry an English Dolby Digital 5.1 EX track. The two-disc "Revenge of the Sith" DVD will include a brand-new, full-length documentary produced by Lucasfilm Ltd.; two new featurettes -- one exploring the prophecy of Anakin Skywalker as the Chosen One, the other providing an in-depth look at the movie's eye-popping stunts; and a 15-part collection of Lucasfilm's groundbreaking "web documentaries."
עכשיו מה מצחיק פה !?! שכבר ראיתי בדוכנים של הסרטים של ה30 שקל שכבר "שחטו" את זה מהאינטרנט ולכו תדעו באיזה איכות ירודה זה ולמי ישעמם לקנות את זה בכלל ...