m i c h a l i
New member
הדבר הבא
מה אתם אומרים? טוב או רע? ומה יהיה עם שאר ההוצאות? לדעתי זה בא רק על חשבון ספרי הלימוד ( ולא חוברות עבודה...)שעולים כ 300-400 ש"ח בשנה. אז מה החיסכון? ואם נשבר/מתקלקל/נגנב/הולך לאיבוד?
מה אתם אומרים? טוב או רע? ומה יהיה עם שאר ההוצאות? לדעתי זה בא רק על חשבון ספרי הלימוד ( ולא חוברות עבודה...)שעולים כ 300-400 ש"ח בשנה. אז מה החיסכון? ואם נשבר/מתקלקל/נגנב/הולך לאיבוד?