הדברים שהלכו לאיבוד- פרק 3 ואחרון- הבטחות צריך לקיים

YossihNew

Well-known member
אז האם רונה תשמיע את השיר של דניאלה?

איך אורן יעצור אותה?

ומה בעצם הסיפור של אסתי?

 

YossihNew

Well-known member
שלום חבר ממשמר הגבול שאני מאוד אוהב ומשום מה מאוד אוהב אותי. שלום חברה מדרימארס וזגורי שתכף נכיר. עידו, יש לך קטע עם חברות מדרימארס. עידו? בוק? מעריץ שר הטבעות? אני התרגלתי לראות אותו על מדים. השפם זה... לא, הוא גברי בכל מקרה. כן, תתחתנו ותהיי לו לאל... לא משנה, שאריות מאתמול.

איך היא חזרה לשם בבוקר? בחייאת. לא האחות הקטנה לוקחת בדרך כלל? איך החינוכית לא עברו על זה שמתייחסים לגרביים במין נקבה? לא, אני לא מקבל שזה בשני המינים. לא הבנתי מה הקטע עם המנהל.

תתקרבי לאיקס כבר. זאת אימא של נינט, היא יודעת. למה תמיד זה אותן תנועות בקטעים האלה? אבל נונו האמיתית, לא אחיה בשמלה? בצפירה ועד הסוף, בסדר.

קצת כבוד לנופלים, בחייאת. בחייאת. היי, ברקע ליאת אחירון. והבוגד.

הבטחתם יונה אומרים רק במסעדת בשרים.

היי, עידו. מה קורה?

הוא רגיל לנישואים מאוד מוקדמים. אופיר פרץ דומה לסוזנה, לא? רק צעירה יותר. יש לו פטור שפם? לפחות אתה לא תתרגם אותו בשבי, אתה יודע.

כמה הוא היה נחמד כשנפגשת איתו בפרמיירות...

מוכר לי הבחור שמשחק את המנהל. האמת שגם שחר שירת איתו במלחמה ההיא. כן, את רק החברה שלו. שרה את זה אחת משקשוקה. דעו לכם שההיסטוריה לא חוזרת על עצמה אבל מתחרזת.

אל תדאגי, רק עוד חמישים שנה ואז... אה.

לדיוויד קוראים שמעון? לא משנה. מסכנה רונה. טוב, היא משכנעת. אין מה להגיד.

אוי ואבוי. לא טוב. לא טוב בכלל.

אז הדברים... לא הלכו לאיבוד? אוקיי. זה טוויסט. לא עמדת אתמול, רונה. גם לא היום כנראה. אוקיי, כנראה כן. ידעת שהוא הכיר את אבא שלך, אורן?

אני יודע כבר מה יהיה הסוף. אני יודע כבר מה הוא יעשה. אה. אוקיי. לא חשבתי שהוא גם ממש ישיר. אבל בסדר. תגובה נכונה, אני חושב. בערך. למה? אם למשטרה מותר... הייתם יכולים להשמיע אותה לפחות... לא? לא? טוב, אני תמיד אהבתי את מיכל ינאי. את קנולר פחות. סליחה חבר, פשוט דני שטג יותר טוב ממך. אתה יודע.

תמונות אמיתיות, כן?

אני מקווה שהוא למד את המילים של נונו. ושזה לא רני בשמלה. טוב, זה פחות מוזר מקובי ושני.​
 
למעלה