הגרלת.הלוטורי נערכה הלילה

OrEl74

Well-known member
מנהל
1. Detroit
2. Houston
3. Cleveland
4. Toronto
5. Orlando
6. Oklahoma City
7. Golden State (from Minnesota)
8. Orlando (from Chicago)
9. Sacramento
10. New Orleans
11. Charlotte
12. San Antonio
13. Indiana
14. Golden State

דעות?
 

Krit123

Well-known member
כמה הערות:

-שלשום לא היה משחק, חבל שלא שודר אז, היה מקבל את מלוא תשומת הלב וגם לא דופק לי ספוילר על הדרך. בעצם למה זה משודר במהלך העונה? האוף-סיזן בכל מקרה ארוך לאללה ולא בדיוק רוויי בעניין.

-רציתי שהספרס יעשו איזה מיני קפיצה, חבל. עדיין יכולים להנחית מישהו שיזניק אותם כאמור.

-מקום נחיתה אפור לאללה בשביל קייד קניגקהאם. בוודאי היה מעדיף ללכת ליוסטון, שמצידה תחשוב על איך לשלב את מובלי לצד ווד בצורה אופטימלית.

-יש לא מעט עניין בגזרת קליבלנד-אורלנדו, אפילו אוקייסי. שמעתי פוד של סימונס שניתח את המצב די יפה - לקאבס יש קו אחורי, לא סביר שיבחרו בג'יילן סאגס (רכז). אולי הם פחות מתלהבים מג'יילן גרין (גם כן יתפוס נפח בקו האחורי), לכן הבחירה הכפולה של אורלנדו בדראפט חזק יכולה לקרוץ להם (אם כי במקום אורלנדו, גם אני הייתי אוהב את העמדה שלי). לאוקייסי אין טעם לבחור 400 פעם בסיבוב הראשון, עדיף לבחור פעמיים שלוש בטופ 5 ולהתחיל משם, מאשר לפתח שלל בחירות לוטרי שידרכו אחת על השנייה. יש להם מספיק כישרון סביר as is, הם צריכים פרנצ'ייז פיסז. אז למעשה המהלך המתבקש הוא לתת לקאבס הצעה שהם לא יוכלו לסרב לה ולעלות לטופ 3.

-טורונטו עשו קפיצה קלה, מעניין מה יהיה איתם. חוו שנה חלשה אבל הם יכולים לחזור למיקס אם יפגעו בבחירה.
 

Krit123

Well-known member
מה אתה יודע לספר לנו על קנינגהם?
אפשר לומר שהוא לוקה-לייט. השוואה מתבקשת בעיניי, יש בניהם לא מעט דמיון, החל מהסייז ולעובדה שקייד הוא לא סופר אתלט (אם כי הוא עדיף על לוקה מהבחינה הזאת), ועד לכך שהם משמשים כיוצר המרכזי בהתקפה והרוב עובר דרכם (מוסר מחונן).
קייד התחיל את העונה קר מחוץ לקשת ומאז נכנס לגרוב, עלה ל-40% ולא בדיוק ממבטים פשוטים, גם הוא חובב סטפ-באקס ודברים בסגנון. הוא הופיע לאורך העונה בקלאץ', אוהב את הרגעים האלו, הוביל קבוצה די מוגבלת צריך להגיד.

אולי משתמע מכך שהוא גרסה משופרת, צריך לומר שממש לא למרות הכל. יש לו חסרונות, הוא לא מגיב מספיק טוב לדאבל טימס ולחץ על הכדור, מרבה לאבד. הוא לא שומר, צפוי להתקשות בפתיחה (ולהשתפר בהמשך, אולי אפילו משמעותית). בנוסף הוא לא תמיד יצליח להשיג צעד ראשון ולהגיע לטבעת, או לסיים שם בעקביות במונחי NBA. יש דמיון ביכולת שלו לעצור על רגל ציר ולסיים באופן יצירתי בדומה לדונצ'יץ' tho. בקיצור, שורה תחתונה, בליגה בה ג'וליוס רנדל דופק מספרים קייד אמור להיות שחקן של 25-8-8 בשלב מסוים, all nba וסופרסטאר אם הכל ילך כשורה.
 

Rapgamer

Well-known member
לא התמזל מזלן של הקבוצות היותר גדולות/מעניינות. למעשה הטופ 3 שזכו הן מהקבוצות הכי תקועות ומשעממות שיש בליגה. מהבחינה הזאת הסיסטם של הלוטרי מוכיחה את עצמה.
אני גם קצת מרוצה שאוקלהומה לא זכתה, אחרי שעשתה את הטנקינג הכי אגרסיבי שראיתי מזה הרבה זמן.
 
למעלה