הגעתי לפה על מנת לקבע סיוע לחתולת רחוב,

אנפה2

New member
הגעתי לפה על מנת לקבע סיוע לחתולת רחוב,

enbalush מתנפלת עלי ומנסה לחנך אותי כאילו שאני צריכה את העזרה. בסך הכל אני מקדישה לחתולי רחוב מזמני וממרצי וחשבתי שפה המקום לקבל עזרה לחתולה מצוקה, כמו כן עד שלשום האמנתי שתנו לחיות לחיות הוא גוף שעוזר. עכשיו אני יודעת שגם וגם לא עוזרים אלא קיימים כמו עמותות נוספות. ואם אתם רוצים לדעת על מה מדובר תגלשו למטה ותראו. אני כועסת על כאלה שמבטיחים ולא מקיימים, שמאחורי ההבטחות עומד כלום אחד גדול.
 

enat06

New member
ל אנפה2 סה"כ מה שאת מתארת הוא מצב

שהרבה מאיתנו שמטפלים בחתולי רחוב נתקלים בו, אין באמת מי שיעזור והיחידה שיכולה לעזור לך היא את עצמך, זה באמת מאוד מתסכל אבל הרבה פעמים זה המצב וצריך להשתדל לקחת יוזמה ולעשות, או לקחת לוטרינר, או איכשהו להביא את החתולה בעצמך לתנו לחיות לחיות, או פשוט לנסות ולהתקשר ולא לוותר ולבקש עזרה, לדעתי, אם החתולה עדיין מטפלת בגורים כדאי שתנסי לפנות לוטרינר שיודעים שהוא מתחשב בחתולי רחוב ובשלב ראשון פשוט לנסות לתאר בטלפון את המצב ולבקש עצה, נסי לבדוק ברשימת הוטרינרים המומלצים בפורום, אם יש וטרינר מומלץ קרוב לאיזור שלך בדרך כלל אם זה וטרינר שמתחשב בחתולי רחוב, אנשים כתבו את זה בהמלצות שלהם, לדעתי האישית אם החתולה מטפלת בגורים לא לקחת אותה בנפרד, אם את לוקחת אותה לוטרינר אז עם הגורים ואם לא גם כן לא להפריד ביניהם, עצה שלי, בלתי מקצועית בעליל, אולי אולי זה נגרם לה מאיזשהו שלשול, פשוט לקחת עוף מכובס עם מעט אורז לקצוץ לחתיכות ממש קטנות ולערבב ולתת לה לאכול את זה במשך כמה ימים, אולי יהיה שיפור, לגבי תל"ל הדרך הטובה יותר היא איכשהו להביא את החתולה אליהם ולא לחכות שיבואו, אבל את תמיד יכולה להתקשר שוב ושוב עד שתקבלי עזרה, דבר נוסף, נסי אולי להתייעץ גם בפורום רפואת חיות מחמד, גם כן בתפוז.. שיהיה בהצלחה ותמשיכי לעדכן..
 

zolo1000

New member
אני מבינה את האכזבה שלך אבל יש כל כך הרבה

בע"ח במצוקה ומרבית העמותות/ כלביות בתפוסה מלאה או על סף פשיטת רגל, ואני למדתי מזמן (ואני כבר 3 שנים "בתחום") שאין מי שיעזור - לא בגלל היעדר כוונות טובות ורצון - אלא עקב מצוקה אמיתית של משאבים, כוח אדם, מקום פיזי ועוד.. ואתה צריך לעשות מה שביכולתך בחלקה הקטנה שלך. תסתכלי בעמודים האחרונים של פורום כלבים וחתולים ותראי רק מהיומיים האחרונים, כמה הודעות של בקשות לעזרה ישנן.... למען הסר ספק - אני לא קשורה לתל"ל בשום צורה, אבל עדיין אני חושבת שיש ציפייה שהם יעזרו לכל בעל חיים ברחבי המדינה ופשוט אין להם את היכולת הזו, זו העמותה היחידה שפועלת גם במישור המשפטי למען זכויות בעלי חיים והם עושים ככל יכולתם...הכלבייה שלהם מאכלסת 350 כלבים, בתנאים לא פשוטים, שחלקם ממתינים שנים לבית. אם יש לך אפשרות לסייע לחתולה הזו, יש לתל"ל רשימת ווטרינרים שאיתם הם עובדים ואני מניחה שהם יוכלו להתגמש במחיר.
 

אנפה2

New member
תודה לכם, הייתם לי אוזן קשבת.

נתתי לה היום לאכול סלמון מבושל, היא נראית לי מתאוששת. שוב תודה.
 
למעלה