הגעה לגיוס
אז זהו.. המועד קרוב מתמיד. על צו הגיוס נחתמה השעה 7:30 (yeah right) באיזו שעה באמת כדאי להתייצב? איך הולכת הפרוצדורה בלשכת הגיוס? מגיעים כמו כל אורח ופשוט מחכים לראות את השם על המסכים או שצריך קודם למסור את הצו איפשהו כדי "לאשר הגעה" ורק אז השם נכנס לסטנד ביי במסכים?
אז זהו.. המועד קרוב מתמיד. על צו הגיוס נחתמה השעה 7:30 (yeah right) באיזו שעה באמת כדאי להתייצב? איך הולכת הפרוצדורה בלשכת הגיוס? מגיעים כמו כל אורח ופשוט מחכים לראות את השם על המסכים או שצריך קודם למסור את הצו איפשהו כדי "לאשר הגעה" ורק אז השם נכנס לסטנד ביי במסכים?