הגירה עם בת זוג

DOMEclub

New member
הגירה עם בת זוג

אני נמצא בתחילת הליך הגירה דרך חברה המתמחה בהגירה לקנדה. קיבלתי הצעה לחבור לבחורה צעירה שסיכוייה להגר לקנדה קלושים בתור בת הזוג שלי, הדבר יאומת ע"י עורך הדין בארץ ולטענת המטפלת בתיק ההגירה שלי לא תהיה שום התחייבות ולא תהיה שום בעיה להתנהל בנפרד בקנדה לאחר ההגירה. אציין כי מדובר בבחורה צעירה, ללא השכלה על תיכונית וניסיון תעסוקתי. ההצעה כוללת תשלום משמעות של חלקי בדמי טיפול בהליך ההגירה. מה עמדת הרשויות המקומיות (ההגירה בעיקר) בנוגע לקומבינות מסוג זה?? והאם זה חוקי? ובכלל, אודה לקבלת תגובות ועצות בנושא. תודה לעונים.
 

BigInVan

New member
לך על זה.

השלטונות הקנדיים מעודדים הגירה זוגית, ולכן תקבלו מענק קליטה כפול, דירה גדולה יותר עם הנחיתה. ודרך אגב, אני במקומך הייתי דורש טובות הנאה נוספים מעבר לסתם הפחתה בדמי הטיפול. אני מניח שאנחנו מבינים אחד את השני..
 

BigInVan

New member
ולפני שתיקח את הפוסט הקודם שלי ברצינות:

1. כמובן שזה מעשה לא חוקי. 2. אם העניין יתגלה תאבד את סיכוייך להגר. 3. אם אתה שוקל לעשות זאת בגלל ההנחה הכספית - בשביל מה בכלל פנית לחברה להתעסק בשבילך בעניין ההגירה. זה לא באמת נדרש כך שיכולת לעשות זאת חינם. 4. נשמח לדעת את שם החברה לשם התראה משימוש בשירותיה. 5. מעניין אם גם סיכוייך אתה להגירה אמיתיים או שעובדים גם עליך.
 
בבקשה ממך

תגיד מי זו החברה הזו. שכולם יתרחקו. וגם לך הייתי ממליץ להתרחק מהם. אם הם מסוגלים לעשות כאלה קומבינות (לא חוקיות, הרי ברור שאתם צריכים להצהיר הצהרה שקרית), הרי שגם עליך הם מסוגלים לחגוג. אז בבקשה, תגיד מי אלה ושכולם ייזהרו.
 

תלתל11

New member
אתה אמיתי?

"מה עמדת הרשויות המקומיות (ההגירה בעיקר) בנוגע לקומבינות מסוג זה??" - מציעה שתחפש באתר רשות ההגירה הקנדית תחת סעיף "קומבינות" ותראה אם זה מופיע ברשימת הקומבינות המותרות או לא. ובבקשה, פרסם את שם יועצת ההגירה ועורך הדין שהציעו לסבך אותך בסיפור כזה.
 

amirshuval

New member
לא חוקי ויסבך אותך

במידה ותהייה במערכת יחסים אמיתית עם מישהי שתצטרך לעשות לה ספונסורשיפ.
 

ShacharWeis

New member
אני הייתי מנצל את ההזדמנות הזו

לנתק קשר עם חברת ההגירה, לדרוש את הכסף שכבר שלמת להם חזרה, ולעשות את התהליך לבד (זה באמת לא מסובך) בשום אופן אל תמשיך לעבוד עם חברת ההגירה הזו, גם אם זה אומר שצריך לתבוע אותם כדי לקבל כספים בחזרה.
 
למעלה