אוהבת את החורף
New member
הגירה להולנד
שלום,
קיבלתי תמצית רישום ממשרד הפנים ואני צריכה לבצע לזה תרגום נטוריוני ( אפשרי לאנגלית) ואז לקבל על זה חותמת אופוסטיל,
למישהו יש עצה טובה איך לעשות את זה?
שלום,
קיבלתי תמצית רישום ממשרד הפנים ואני צריכה לבצע לזה תרגום נטוריוני ( אפשרי לאנגלית) ואז לקבל על זה חותמת אופוסטיל,
למישהו יש עצה טובה איך לעשות את זה?