הגירה להולנד

הגירה להולנד

שלום,
קיבלתי תמצית רישום ממשרד הפנים ואני צריכה לבצע לזה תרגום נטוריוני ( אפשרי לאנגלית) ואז לקבל על זה חותמת אופוסטיל,
למישהו יש עצה טובה איך לעשות את זה?
 

smaak

New member
יש ברעננה נוטריון

שיכול לתרגם להולנדית. את החותמת את צריכה להשיג בכוחות עצמך, אבל הוא יכול לתרגם.
פני אלי במסר אם את רוצה את הפרטים שלו.
 
למעלה