הגיע שמועה לבני ברק

שינקין21

New member
הגיע שמועה לבני ברק

שמוכרים בחנויות דבק מגע עם חשש עבודה זרה ולכן כל מי שהדביק את נעליו או נעלי ילדיו שהגיעו לגיל חינוך חייב לפתוח את ההדבקה ולנקות היטב את שיירי הדבק ולהדביק אך ורק בדבק 3 שניות ניתן להשיג דבק 3 שניות במחיר מוזל בדוכנים ליד איצקוביץ
 

אושי USHI

New member
חס וחלילה!

דבק 3 שניות מכיל עץ ויש בו חשש של עצי אשירה! תעשו לבד דבק מקמח שנטחן לאחר הפסח עם מי גשמים מינרלים.
 
מה, לא ראית?

כל בני ברק מלאה מודעות של הרב ואזנר ור` ניסים איפה אתה נמצא ביום כזה סוער
 
מה, לא ראית?

כל בני ברק מלאה מודעות של הרב ואזנר ור` ניסים איפה אתה נמצא ביום כזה סוער
 

asaf2000

New member
אתה צוחק?

דבק מוזל מול איצקוביץ? זה נשמע כאילו ניצלו את הרבנים בשביל פרסומת.
 
אוי באמת

יש לאבא שלו חנות שם והוא מפרסם את זה פה ודאי שהרבנים במודעות לא כתבו איפה יש דבק
 
ברור רק לבני ברק יכולה להגיע שמועה

ודבר נוסף 3 שניות זה ממש המון זמן עבדו עליך שוב אני ראיתי היום רק עכשיו יצא לשוק דבק מגע מאית השניה יכול אפילו להדביק 2 פילים ביחד אתה לא מעודכן למרות שאתה בני ברקי ניתן למצוא את ההמצאה המדהימה באיצקוביץ בפינה אל ההוא עם החולצה הלבנה
 
למעלה