הגיע הזמן לומר ש....

נשואה1

New member
הנדי..זה כל כך צפוי../images/Emo13.gif

אולי תחדש לנו משהו? תרגש?
 
אתה צודק

משעמם לי, חרא לי מעצבנים אותי אוףףףף רוצה סיגריה אבל מנסה להפסיק. ממש חרא חרא חרא, די נמאס לי
אבל מה, שמעת אותי מתלונן? לא, אני סובל בשקט
 

נשואה1

New member
אופה? נכון שאמא שלך פולניה?

רואים... אתה סובל מה זה יפה בשקט. מתאים לך
 
למעלה