הגיע הזמן לומר ש.... אוףףףףףףףףףףףףףףףף משעמם לי !!!!!
א אופה העוגות New member 27/12/04 #7 אתה צודק משעמם לי, חרא לי מעצבנים אותי אוףףףף רוצה סיגריה אבל מנסה להפסיק. ממש חרא חרא חרא, די נמאס לי אבל מה, שמעת אותי מתלונן? לא, אני סובל בשקט
אתה צודק משעמם לי, חרא לי מעצבנים אותי אוףףףף רוצה סיגריה אבל מנסה להפסיק. ממש חרא חרא חרא, די נמאס לי אבל מה, שמעת אותי מתלונן? לא, אני סובל בשקט
נ נשואה1 New member 27/12/04 #8 אופה? נכון שאמא שלך פולניה? רואים... אתה סובל מה זה יפה בשקט. מתאים לך