הגיג של תסכול טרי ושאלה לקהל הרחב

הגיג של תסכול טרי ושאלה לקהל הרחב../images/Emo153.gif

אז אולי למישהו יש רעיון פרודוקטיבי איך לעזאזל אפשר למצוא חתן בלי להיות נאלץ לטייל בהררי החרטה, סיפורי מעשיות, סטוציונרים שלוחי רסן וטיפוסים ריקים מתוכן שמסתובבים בכל מקום?
 

Liroy25

New member
חתן לא מוצאים ככה סתם

כשתיהיה מספיק מוכן הוא יגיע. בנתיים תהנה מהחיים כמו שהם ותפסיק לדאוג!
 
מוכן... סוף סוף מוכן....

לירוי... האמירה שלך היתה נכונה לגבי, אולי, פעם, בגיל 20... אבל היום- הייתי כבר במערכות יחסים רציניות. אני יודע בדיוק מה אני רוצה מעצמי ומקשר... די נהנה מהחיים ודואג רק במידה סבירה. אבל, מנגד.. הנה, אני מחפש בן זוג... פוגש די הרבה, ומוצא שכיחות עצומה של אנשים ש..או שלא ממש מחפשים קשר, או שמאוד רוצים קשר אבל אין להם מושג מה זה בכלל...או שרוצים אבל נורא נורא פוחדים, או, וזה הכי גרוע, אנשים חסרי יושר, פנימי או חיצוני... וזה מתסכל. לא שסוף העולם הגיע, אבל התיסכול נמצא...
 
לא פשוט, ממש לא פשוט....

ומה שאירוני/מתסכל הוא, שאני חושב שרוב האנשים חושבים בדיוק כמוך, ומתוסכלים מזה שנדמה להם שהם היחידים בעולם. אם כמו שאתה אומר כבר היית במערכות יחסים, אז אתה בטח כבר יודע שהן נוטות להגיע מהמקומות שהכי לא מצפים להם. נכון, לפעמים נוחת איזה דרעק שדופק לך את האמון בגברים באשר הם. ומצד שני, אתה לא יכול לתת לאותו דרעק (יחיד או רבים) להיות הגורם שיסיח את דעתך/ייאש אותך רגע לפני שתפגוש את המלאך שנמצא שם בחוץ ומחכה לך. אני יודע שברגע של תסכול המלה ´סבלנות´ קצת מרגיזה, אבל היא גם כדאית.
 

Liroy25

New member
לא יודע עד כמה זה קשור לגיל

ואפרט גם למה. חרף גילי הצעיר יחסית היו לי מערכות יחסים שהשאירו את חותמן. בין הקשר האחרון עד לנסיך שלי עברו למעלה משנתיים בהן כל מה שהעסיק אותי היה למה אין לי חבר. נכנסתי לכמעט כל מערכת יחסים בלתי אפשרית שעל הדלת שלה היה כתוב "לא להכנס!" כי נורא לא רציתי להיות לבד. עד שיום בהיר אחד החלטתי להפנות את כאבי אל הקב"ה והחלטתי להתייעץ עם רב מהקבלה דרך "ערוץ היעוץ" ב-103FM. בכדי להפוך סיפור ארוך לקצר בוא נאמר שיומים אחרי הפניה שלי קבלתי טלפון ממנהל הערוץ שאחרי 20 דקות של טחינת מוח והסברים נתן לי את התשובה שעל פי הקבלה ב-10 שנים הבאות אני הולך להיות נטול זוגיות! מי ששמע ושומע את הסיפור מייד מתחיל להרצות לי שמדובר כאן באנשי דת וכו´. לי הדברים הללו לעומת זאת רק עשו טוב! פתאום הפסקתי לחפש, ולדאוג, ולקוות, ולייחל ולדפוק הופעה בקפקא/אאוט כל סופ"ש בתקוה שהאביר יגיע. הרגשתי כאילו הורידו לי בנין שלם מהחזה! ויודע מה? חודשים אחר כך פגשתי את הנסיך.
 
יש אלוהים!!!

אהבתי את עניין ערוץ הייעוץ. בטח היו בשוק, מסכנים... סדומני עוכר ישראל מבכה את מר גורלו...
בכל מקרה, נכון. הקשר לגיל כאן הוא די רופף. אני יותר התייחסתי לשלב בו האדם מצוי בחייו. בשלות מסויימת שיכולה להגיע בגיל 20, בגיל 30 או לא להגיע אף פעם. אני מסכים איתך שככל ש"מחפשים" באובססיביות הסיכויים למצוא פוחתים, ומאידך, כאדם שנוטה לשלוט במהלך החיים שלו, לא נראה לי העניין של להכנס לעמדה פסיבית ולחכות שאולי בסוף הוא יגיע. זה נראה לי לא נכון גם ברמת התפיסה, וגם, באיזשהו מקום, ברמה ה"פרקטית"... בכלל, ולא רק בהקשר של בן זוג. ומעבר להכל, ברור לי שמה שאתה מדבר עליו הוא STATE OF MIND ולא שום דבר פרקטי. צודק.
 
לעולם אל תפקפק בדברי אנשי הקבלה

בפרט לאלה מערוץ היעוץ (למה לא פנית לורדה, למה?). על פי הקבלה זוגיות היא בין גבר לאישה ולא בין גבר לנסיך. לפיכך, דע לך שתוך 8 שנים אתה תזנח את נתיב החטא בו בחרת ותתחתן עם בתולה יפה שתביא לך 11 צאצאים, כולם בנים זכרים וסטרייטים. אגב 1: גם כשאני הפסקתי לחפש מצאתי. כנראה שיש מסר תת-מודע שעובר ומרתיע בני-זוג פוטנציאליים (או שפשוט נראים יותר קול כשלא מפזרים מבטים נואשים לכל עבר). אגב 2: חברה (girlfriend, לא friend) בעברי הכריחה אותי פעם ללכת לקורא בכף היד. מכיוון שכבר הייתי בשלב שלא סבלתי אותה אבל לא ידעתי איך לגמור, לא התווכחתי יותר מדי והלכתי. הידען התסכל על הקווים שלי וטען בתוקף שהאישה שאני איתה רעה בשבילי ואני צריך לעזוב אותה כמה שיותר מהר. לחברה לא סיפרתי כלום, אבל הודיתי לה מאוד על כך ששלחה אותי לקריאה. אחרי שבועיים גמרנו. אז קורא כף היד הזה לא מומלץ למי שמחפש זוגיות, אבל כל מי שרוצה לגמור קשר ואין לו אומץ - זאת הכתובת (פרטים במערכת). אגב, הוא גם אמר שאהיה חולה מאוד ואולי אמות בגיל 37. עוד שלוש שנים למניאק!
 
לפי הקבלה גם לאלוהים יש אישה

זה מופיע בספר הבהיר מהמאה ה13 לספירה, נכתב בפרובנס
 

Liroy25

New member
אל תספר למאי...

היא עדיין משוכנעת שאלוהים הוא אישה!
 

.m

New member
../images/Emo68.gif האמת, כל האמת, ורק האמת...

יום אחד בגן עדן, קראה חווה לאלוהים ואמרה "אלוהים, יש לי בעיה" "מה בעיה חווה?" "אני יודעת שיצרת אותי, וסיפקתי לי את הגן הנפלא הזה, ואת החיות המדהימות, ואת הנחש המצחיק... אבל אני פשוט לא מאושרת" "מדוע חווה?" הדהד קול האלוהים "אני בודדה, אלוהים. אה, וגם בא לי להקיא מתפוחים..." "טוב. אם ככה, יש לי פתרון בשבילך – אני אברא לך אדם" "אדם? מה זה?" "אדם יהיה יצור עם חסרונות – הוא ישקר, ירמה, יהיה שחצן ורברבן. הוא יעשה צרות. הוא יהיה גדול יותר, מהיר יותר, ויאהב לצוד ולהרוג דברים. הוא יהיה חסר דעת, יתעסק בדברים טיפשיים כמו לריב ולבעוט בכדור וכשהוא יהיה חרמן – הוא יראה טיפש. אבל מאחר ואת מתלוננת – אני אברא אותו באופן כזה שיוכל לספק את תאוותיך וצרכייך הגופניים. הוא לא יהיה נבון, כך שיזדקק לעצתך כדי לחשוב כמו שצריך" "נשמע נהדר" אמרה חווה, תוך הרמת גבה אירונית "אבל, אני מניחה שזה עדיף על הבדידות." "טוב, נו, את יכולה לקבל אותו רק בתנאי אחד" "שהוא..." "כמו שאמרתי – הוא יהיה גאה ויהיר, ויעריך רק את עצמו, כך שאת תצטרכי לתת לו להאמין שבראתי אותו קודם... אז תזכרי, זה הסוד שלנו. אישה לאישה..."
mai (מוקדש מכל ה-
לטל קר, מיסלף, אוגוסטוס, וכמובן לאלאדין וללירוי אהובי...)
 

.m

New member
זה ביני לבין אלוהים. אתה אל תתערב ../images/Emo11.gif

 
למעלה