הגיג אחרון...

  • פותח הנושא pank
  • פורסם בתאריך

pank

New member
הגיג אחרון...

והמילים כבר חוזרות על עצמן והזילות זועקת מתוכן מילים יפות מילים של שבת מילים המופנות לעייפה לכל בת וממך נותר רק זכרון רע באוקיאנוס אותו אני מטביעה כי בסוף התברר שאתה אכן המניאק הבא ברשימה כי אחרת איך התאהבתי בך?
 

pank

New member
תודה לך גחלילית זוהרת...

זה מאוד הדדי, לפעמים עושה גיחות לראות מה את כותבת, אל תכנעי לאנשי סדום ועמורה, והמשיכי לפחות את, לשמור על רמה. כי את מדיי קסומה...
 

pank

New member
ממש מתנצלת, יש בג במערכת

יש אפשרות לקחת את זה בחזרה....
 

pank

New member
תודה לך נחמדת....

אז לפני שאני מקפלת את הזנב, ועוזבת אתכם במנוחה. רק רוצה לומר שחבל שבסדום יש רק צדיקות. (אופס.. עוד פעם הבג)
 

sahr12

New member
אז תקימו עמותה!!

מי שקשה לה הקריאה...יכולה לא לקרוא..... בלי עקיצות.....אני מרוח באלתוש...
 

pank

New member
הודעה חשובה!!!

עמותת המניאקים עברה לכתובת חדשה:... שלושים פלוס. בתודה בג המערכת
 
למעלה