הגיגי פתיחת שנה
איך זה תמיד קורה לנו.. אז אנחנו בסופו של דבר אחרי התלבטויות בין גן פרטי, עוד שנה במעון או לעלות עם כל הקבוצה לטרום טרום. לאחר אבחון פסיכולוגי ( כדי לוודא שלא מפספסים כלום) ובהמלצת המטפלת משנה קודמת הוחלט שהיא מסוגלת לעלות. עשינו זאת ובינתיים היא מתמודדת. העניין הוא שהגננת לא כל כך מנוסה, לא כל כך חמה וגם (יסלח לי אלוה) כנראה גם לא כל כך חכמה... וילדתי קלטה זאת. נראה שהגננת לא כל כך פותרת בעיות בגן ולכן כנראה לא רכשה את אמונה של הילדה, שעקב הקוטן שלה וחוסר היציבות שלה ( החלה לצעוד מאוחר) צריכה סיוע וחיזוק. ראיתי בהודעות קודמות שאולי להציע לה להגיע לביקור בבית, זה נראה לי רעיון חביב אבל קשה לי להאמין שזה יקרה. היא גרושה המגדלת ילדיה לבד, כך שנרה לי שהיא לא כל כך פנויה. היא עושה בגן הרבה מאוד הדבקות על כל מיני דברים שהוכנו מראש: רימון, יונה בונה מגרוטאות עובדת בחימר. ונראה לי שבתי מאוד אוהבת את זה (עד היום היא לא כל כך יזמה את זה, והיום, היא ממש לבדה מארגנת בבית שולחן יצירה. כך שנראה לי בהחלט שיש דברים נחמדים שהיא לוקחת מהגן/ מהגננת. בקיצור. מה לדעתכם ניתן לעשות כדי לקדם את הקשר ( כי כבר עולה הבקשה להשאר בבית.. ולא ללכת לגן) ואיך משפרים את הקיים?.. גמר חתימה טובה לכולם!(וסליחה)
איך זה תמיד קורה לנו.. אז אנחנו בסופו של דבר אחרי התלבטויות בין גן פרטי, עוד שנה במעון או לעלות עם כל הקבוצה לטרום טרום. לאחר אבחון פסיכולוגי ( כדי לוודא שלא מפספסים כלום) ובהמלצת המטפלת משנה קודמת הוחלט שהיא מסוגלת לעלות. עשינו זאת ובינתיים היא מתמודדת. העניין הוא שהגננת לא כל כך מנוסה, לא כל כך חמה וגם (יסלח לי אלוה) כנראה גם לא כל כך חכמה... וילדתי קלטה זאת. נראה שהגננת לא כל כך פותרת בעיות בגן ולכן כנראה לא רכשה את אמונה של הילדה, שעקב הקוטן שלה וחוסר היציבות שלה ( החלה לצעוד מאוחר) צריכה סיוע וחיזוק. ראיתי בהודעות קודמות שאולי להציע לה להגיע לביקור בבית, זה נראה לי רעיון חביב אבל קשה לי להאמין שזה יקרה. היא גרושה המגדלת ילדיה לבד, כך שנרה לי שהיא לא כל כך פנויה. היא עושה בגן הרבה מאוד הדבקות על כל מיני דברים שהוכנו מראש: רימון, יונה בונה מגרוטאות עובדת בחימר. ונראה לי שבתי מאוד אוהבת את זה (עד היום היא לא כל כך יזמה את זה, והיום, היא ממש לבדה מארגנת בבית שולחן יצירה. כך שנראה לי בהחלט שיש דברים נחמדים שהיא לוקחת מהגן/ מהגננת. בקיצור. מה לדעתכם ניתן לעשות כדי לקדם את הקשר ( כי כבר עולה הבקשה להשאר בבית.. ולא ללכת לגן) ואיך משפרים את הקיים?.. גמר חתימה טובה לכולם!(וסליחה)