``הגיגים`` (מיוחד ללורה)....
אם את אוהבת אותו תשחררי אותו,אם הוא יחזור, הוא שלך ואם הוא לא, אז הוא מעולם לא היה שלך יש יתרונות בלהיות לפעמים לבד אבל יש אך ורק חסרונות בלהיות בודד אהבה היא גל של תקוות-וים של אכזבות למה אלוהים ברא את אדם לפני חווה? כי לפני כל יצירת מופת דרושה טיוטה האהבה גורמת לזמן לעבור, הזמן גורם לאהבה לעבור ``מי אמר שלא מתים מאהבה? זה פשוט קורה אח``כ -שנים אחרי ואז כתוב: ``סיבת המוות לא ידועה !אל תאהבי את מי שאת משיגה- תשיגי את מי שאת אוהבת כשבנות קטנות הן אוהבות בובות, כשבנים קטנים הם אוהבים חיילים. וכשגדלים זה בדיוק ההפך האהבה היא לא קונצרט רב משפטים, זה שיר שמתנגן בשני כלים.
אם את אוהבת אותו תשחררי אותו,אם הוא יחזור, הוא שלך ואם הוא לא, אז הוא מעולם לא היה שלך יש יתרונות בלהיות לפעמים לבד אבל יש אך ורק חסרונות בלהיות בודד אהבה היא גל של תקוות-וים של אכזבות למה אלוהים ברא את אדם לפני חווה? כי לפני כל יצירת מופת דרושה טיוטה האהבה גורמת לזמן לעבור, הזמן גורם לאהבה לעבור ``מי אמר שלא מתים מאהבה? זה פשוט קורה אח``כ -שנים אחרי ואז כתוב: ``סיבת המוות לא ידועה !אל תאהבי את מי שאת משיגה- תשיגי את מי שאת אוהבת כשבנות קטנות הן אוהבות בובות, כשבנים קטנים הם אוהבים חיילים. וכשגדלים זה בדיוק ההפך האהבה היא לא קונצרט רב משפטים, זה שיר שמתנגן בשני כלים.