``הגיגים`` (מיוחד ללורה)....

sahr12

New member
``הגיגים`` (מיוחד ללורה)....

אם את אוהבת אותו תשחררי אותו,אם הוא יחזור, הוא שלך ואם הוא לא, אז הוא מעולם לא היה שלך יש יתרונות בלהיות לפעמים לבד אבל יש אך ורק חסרונות בלהיות בודד אהבה היא גל של תקוות-וים של אכזבות למה אלוהים ברא את אדם לפני חווה? כי לפני כל יצירת מופת דרושה טיוטה האהבה גורמת לזמן לעבור, הזמן גורם לאהבה לעבור ``מי אמר שלא מתים מאהבה? זה פשוט קורה אח``כ -שנים אחרי ואז כתוב: ``סיבת המוות לא ידועה !אל תאהבי את מי שאת משיגה- תשיגי את מי שאת אוהבת כשבנות קטנות הן אוהבות בובות, כשבנים קטנים הם אוהבים חיילים. וכשגדלים זה בדיוק ההפך האהבה היא לא קונצרט רב משפטים, זה שיר שמתנגן בשני כלים.
 

לורה...

New member
סער

קראתי וחייכתי.... סער`ון, אם אתה אוהב אותה תשחרר אותה, אם היא שלך היא תחזור ואם לא אז מעולם היא לא היתה שלך.... אפשר גם ככה...לא? ואחי, בחיי שאהבתי ת,משפט האחרון וכמה שזה נכון... ובוא`נה....שיחקת אותה!!!! (-: לורה
 

sahr12

New member
ולחשוב שזו תוצאה....

של נשיקה קטנה בלחי.....תארי לך ש...:) (עזבי,זה מלחיץ אותי)... ואכן כל הגיגים...גם בלשון זכר...
 
סער אפשר?

מותר להוסיף כמה משפטים? (מה לא עושים בשביל נשיקה???) ``לאהוב פירושו לחדול מלהשוות`` ``המכשול הגבוה ביותר בדרך לאושר הוא הצפיה לאושר גדול מדי`` ו...את מקומה של אהבה גדולה, יכולה להחליף רק אהבה גדולה אחרת!!!`` :cool: ועכשיו אפשר את הנשיקה שלי?.....
 
ו...סער...

ובאנגלית המשפט ההוא נשמע משום מה יותר חזק... if u love someone set him free. if it comes back; it yours. if it doesn`t come back - it was never yours
 
למעלה