הגזמתם!

../images/Emo45.gif איתי דיי לסלף!

יש לי חדשות בשבילך, ארץ ישראל שלנו מסיבה אחת ויחידה! כי אלוקים הבטיח אותה לנו, היא שלנו כי אלוקים נתן לנו אותה, בתמיכה שלי בניסגה אין משום אמירה של ויתוקר על הארץ אלא הכרה מציאותית בכך שאנחנו לא יכולים להחזיק בה עכשיו. אבל! ארץ ישראל שייכת לעמו הנבחר של האלוקים.
 

Mrs ButterFly

New member
כאן זה לא פורום פוליטיקה

או אקטואליה. אנחנו לא יכולים לדבר רק על הנושאים האלה.. קצת גיוון.
 

E טי

New member
לא כתבתי שלא צירך גיוון

רק כתבתי שאסור לשלול נושאים כאלה!
 

tamarhp

New member
אני חושבת

שאין בעיה לדבר על הנושא, כל עוד זה לא הנושא היחיד המדובר בפורום. זה הכל. מותר וצריך לדבר על הנושא, מכל ההיבטים שלו, אבל לא לתת הרגשה שמי שנכנס לכאן בשביל לבקש פעולה או לדבר על שמחה - לא יתייחסו לשירשור שלו. גיוון - זו מילת המפתח.
 

מיכלוש7

New member
אוף... אבל אני לא מבינה...../images/Emo26.gif

כל אותם אלו שרוצים גיוון, סבבה, מסכימה, גם אני רוצה גיוון!! אבל השיטה היא לא לצאת נגד הודעות גוש קטיף שקיימות... אלא לפתוח הודעות בנושאים אחרים בעצמכם!!! תראו, אתם לא יכולים להגיד לאנשים מה לחשוב/לכתוב, ואם בא להם לכתוב על ההתנתקות הם יעשו את זה!! נכון, כל הפורום נהפך לדיונים על ההתנתקות אבל מה לעשות שזה מה שעומד בראש מענייהם של האנשים... מפריע לכם?! תכתבו על נושאים אחרים
 
זה לא שזה לא מזיז

פשוט חלק מ א ד גדול מהעם תומך בתוכנית. נמשיך לתמוך בה למרות האלימות והפקקים ואף אם נשותינו יילדו בפקקים וזקנינו לא יגיעו לבתי החולים בזמן. זה רק יגביר את מודעותינו לעוולות הכיבוש ולצורך בסיומו.
 

E טי

New member
ה"כיבוש"?

ומאיפה אתה מביא את הנתונים האלה? מהבחירות האחרונות? אולי ממשאל הליכוד?
 

SGVB

New member
לא הבנת אותו נכוחה...

הוא בכלל מדבר על הכיבוש שהחל 48' והוא בכלל מדבר על העוולות של תושבי רמת אביב ג' נגד בני הכפר שיח מוניס והוא בתור בן אדם מפוחכ והומני מבין שאנו צריכים לחזור לפולין,גרמניה,אנגליה,תימן,מרוקו וכל שאר המדינות מהם באנו ולבקש סליחה על הכיבוש שעשיונו בשנת תש"ח(1948).... -באווירת החודש - "נהפוך הוא"
 
שקרים, סילוף, גזענות.

תפסיקו! אל תבלבלו את המוח! הלח"י היו רוצחים! רוצחים שפלים! חמאסניקים! "מישה עלה על אוטובוסים ערביים אחדים שחלפו בסביבה בתקווה לחזור ולהתקרב לשטח יהודי, לבסוף בשבתו באוטובוס, התיישב לידו ערבי ופתח בשיחה,עד מהרה גילה ערבי שיש מקום לחשד הוא פנה דרך החלון למכר וקרא לו להזדרז ולעלות לאוטובוס,הלה רץ אחרי האוןטובוס עד לתחנה הקרובה כשמישה הקטן ראה את הערבי שרץ ברחוב עולה לאוטובוס,חש בסכנה. הוא הפעיל את מנגנון הפצצה וזינק במהירות החוצה דרך הדלת האחחורית.........הוא עבר את הגבול ודפק על דלת החנות כשבקרע נשמעה התפוצצות שהחרידה את הסביבה וריסקה את האוטובוס......הערבים הודיעו על 7 הרוגים בפיצוץ האוטובוס,זו היתה רק פתיחה למעללי הגבורה של מישה הקטן שעוד יסופר עליהם....." עזרא "אלנקם" יכין....... מה ההדבל?! פיצוץ אוטובוס!! הם רצחו אנשים חפים מפשע, אבל לא, הם גיבורים.... צבועים. אני מגנה את זה כשם שאני מגנה כל טרור.
 
ולגבי טון הדיבור בויכוחים

אני מסכים איתך לגמרי (דבר נדיר לכשלעצמו). חיזקו ואימצו תומכי השפיות משני הצדדים.
 
קצת פרופורציות?!

מתי בזמן האחרון העסיק אותך הסבל של הפלסטינים?! (אתה מדבר ללא קשר לנטייה פוליטית על סבלנות והזדהות עם סבל, זה על אותו מישור) פעם ראית את אבא שלך מושפל ע"י ילד בן 18 לעיני הילדים שלו?! ראית את אמא שלך רועדת מפחד כשפרצו לך חיילים לבית לישון, משתרעים על המיטה של ההורים שלך בלי חשבון?! (נוהל שינה במהלך פעילות בצבא- לתפוס בית פלסטיני ההוראות אומרות להתנהג יפה, בפועל זה לא מתבצע) עם הנעליים והכל?! מעיפים אותך מהסלון שלך ומשחקים שם שש-בש?! ראית את כל זה קורה לך?! אז קצת זריקות אבנים! ובקתבי"ם! הרי זה כואב לנו! תראו! כואב לנו! אז אנחנו רוצחים! זה מוצדק?! כמובן שלא! אין הצדקה להתפרעות!! אין הצדקה, לאף צד, וכמו שיורים על ערבים ושמאלנים כדורי גומי שיירו גם על המופרעים האלה! זה לגופם של דברים, הפורום הוא לא פורום גוש קטיף, יש לנו חיים (נכון לפעמים נראה שלא, אבל יש לנו) ואנחנו חיים גם מעבר לגוש קטיף והוא לא כל הזמן הפנוי שלנו, אז דיי. הרבה פעמים אנחנו מתעלמים מהעובדה שאנחנו סובלים שבחיים רע לנו, ומסתתרים מאחורי אידיאלים גדולים מטביעים את ה"אני" שלנו בהם, הופכים למכשירים, כי רק הרעיונות נותנים לנו מחסה מעצמינו. כן, לפעמים אנחנו חיים במישור הרעיוני, השכלי כדיי לברוח מהחיים שלנו, מהמציאות, לא סתם מהפיכות אידיאולוגיות צומחות באיזורי עוני וסבל, כי רע לנו! אז אנחנו בוחריום באידיאלים וברעיונות כדיי לחיות במישור השכלי ולא במישור של העצמיות שלנו. אנחנו צריכים לדעת לחיות בחיים, ושיהיה לנו טוב!! ולעשות טוב, הרצון האמיתי של כל העולם לעשות טוב, להועיל לסביבה שלנו! לא להתנדב כאידיאל נעלה! אלא כפעולה טבעית! של הטבה של אהבה, של להיות טוב. ומתוך עשיית טוב, ומתוך שנהנה! שנעשה כיף, שנעה טוב לאחרים ועצמינו, מתוך התקשרות לעצמינו, לאני הפנימי שלנו, של גילוי הנשמה והרצון שלנו, רצון של עבודת אלוקים טהורה ואמיתי מתוך כך נזכך את עצמינו ונגיע למקום שטוב לנו! לא מאידיאלים גדולים! לא מצעקות ומלחמות, אלא מתנועה טבעית אנושית של טוב ושל ה' מתוך כך יהיה לנו טוב בחיים, ונוכל לראות את הטוב לנגד ענינו וממילא כל שאלת גוש קטיף מקבלת פרופורציות אחרות, פרופורציות של טוב ורע, של ה' מול התרחקוןת ממנו, ולא של אידיאלים ריקים שמתעלמים מעצם החיים שלנו מעצם המציאות שלנו שנשאארים לנצח לעלינו ואין לנו פגישה אמיתית איתם, עד כאן.
 

אגזוזית

New member
אלישע!!!!

פעם ראית חיות שנכנסות לך לבית ויורות למשפחה שלך בגוף? פעם נסעת באוטו ויריה נפצה לך ת'חלון? פעם אכלת לתומך במסעדה והחיים שלך נקטעו?! אולי אתה לא! אחים שלך כן! קצת זריקות אבנים?! אלישע!! תתעורר!!! אתה תהיה הבא בתור חס ושלום!! צריך לרצוח את כולם!!! כולם!!! לאפ אחד מהם לא מגיע לחיות. אף אחד.
 

אגזוזית

New member
ההבדל,

זה שהנאצים הרגו אותנו למרות שלא עשינו להם כלום!!! ואני רוצה שהערבים יושמדו, כי הם מנסים להשמיד אותנו. בניגוד אליך, אני לא חושבת שהדבר ביחיד שהם עושים זה לזרוק עלינו אבנים.
 
לא אמרתי את זה, וזה לא משנה.

רצח הוא עבירה חמורה, את לא עושה את רצון ה' ולא שום דבר דומה בהסתה הזאת, זאת עבירה על החוק, וזה אסור בפורומי תפוז.
 

tamarhp

New member
צפנת היקרה

דברישון - מבחינת חוקי הפורום, תפוז, ועוד - אסור להסית לרצח בפורום. אסור!!! דברשני - הנאצים הרגו אותנו סתם. כי אנחנו יהודים. סתם ככה. זה = עמלק, ויש חובה להשמיד את עמלק. למה? בגלל שעמלק רוצה להרוג אותנו סתם ככה
אבל, הערבים לא מעוניינים להרוג אותנו. הם רוצים את השטח שלנו, זה הכל! אם כולנו נעבור לטורקיה, זה יספק אותם - הם לא ירדפו אחרינו! לנאצים זה לאהיה מספיק, הם רצו להשמיד אותנו, ולא משנה איפה נהיה. מותר לנו להלחם בערבים, משום שהם נלחמים בנו. מותר לנו לפגוע בערבי שעומד לפגוע בנו. אם ח"ו יבוא ערבי מולך לפגוע בך - חובה עליך להציל את עצמך, כי "הבא להרגך השכם להרגו". אבל לרצוח את כולם??? אסור!!!! הם נבראו בצלם!!! ולא רק שאסור לרצוח אותם או לפגוע בהם - אסור לשנוא אותם!!!! וראיתי גם פסק הלכה בנושא! את הנאצים מותר וחובה להרוג, לפי הדיעה שסוברת כי כל מי שמנסה להרוג את ישראל כי הוא ישראל - הוא עמלק וחובה להכרית את זרעו. אבל את הערבים א-ס-ו-ר!!!! ובטח שלא להסית בפורום... מקווה שהארתי את עיניך, תמר.
 
למעלה