הגזמתם!

אגזוזית

New member
ואיך את יודעת שהנאצים הם עמלק,

והערבים לא? הרי סנחריב ערבב אותם בין כולם. הערבים לא רוצים להרוג אותנו? זה שטויות. אם נעזוב לטורקיה או לאוגנדה או לאלוהים יודע איפה, אולי הם ירפו, אבל אנחנו לא נעזוב! כי זאת הארץ שלנו!!! ושאנחנו בארץ הם כן רוצים להרוג אותנו!! ואנחנו תמיד נשאר בארץ!! אז הם כן ירצו תמיד להרוג אותנו. אסור לשנוא אותם???? את רוצה שאני יאהב אותם?????? הם משמידים אותנו!! אני בטוחה שיש בהם מהעמלקים!!! ובקשר להסתה בפורום. לא מסיתה להרוג יהודים. אומרת את הדעה שלי. שצריך להרוג את מי שהורג אותך. את אומרת- הבא להורגך השכם להורגו- כולם שם רוצים להרוג אותנו!! ארררררררררר מצטערת על האי ברירות.. שיש לי כ"כ הרבה מה להגיד אני תמיד שוכחת ומסתבכת.
 

tamarhp

New member
לא הבנת.

כיום אין "עמלק" כי כמו שאמרת, הם התערבבו. אבל, יש דיעות שסוברות כי עמלק הוא לא רק עם אחד בוד, אלא כל מי שבא להשמיד את ישראל ללא סיבה, מה שעמלק עשה - נקרא היום עמלק. היתה לנו על זה שיחה עם הרב השבת, וגם היה לנו שיעור על זה.. הערבים לא רוצים להרוב אותנו כי אנחנו ישראל, אלא הם נלחמים על שטח!!! מותר בהחלט להילחם איתם, אבל לא לשנוא ולא לקרוא לרצח!!! אם כל היהודים יעברו למקום אחר לא יהיה להם אינטרס לפגוע בנו... בניגוד לנאצים ימ"ש!!! הטענה שלך לא נכונה. הם הורגים אותנו כי הם רוצים את השטח. אם נעבור למקום אחר אנחנו לא נעניין אותם יותר. זה לא משנה שזה לא מה שקורה בפועל, אני מדברת פה על הסיבות והמניעים! תקראי את מה שכתב הרב שי פירון... הסתה היא גם נגד עם אחר - לא רק נגד יהודים. ולא כולם באים להרוג אותנו! צריך להלחם נגדם, ולא לעשות חשבונות, אבל לא לקרוא לרצוח את כולם!!!! בשום פנים ואופן!!!
 

אגזוזית

New member
תמר.

כולם שם רוצים להרוג אותנו. אנחנו צריכים להרוג אותם. ואם זה ככה, אז למה יש טרוריסתים ערבים בצרפת? ובמרוקו? ובעוד המון מקומות? למה?? היהודים ששם לא בישראל, אז מה הערבים רוצים מהם שמה? הם בדיוק כמו הנאצים.גם שהוצעה הצעת החלוקה (הממש ממש ממש מגעילה) הם לא רצו, וזה לא בגלל שהם לא הסתפקו בשטח- זה בגלל שהם לא רוצים לחלוק עם יהודים? למה? כי אנחנו יהודים!!! תמר, אם האמריקאים למשל, היו יושבים בארץ- את חושבת שהערבים היו עושים את מה שהם עושים לנו?
 

tamarhp

New member
תראי,

יש מה שנקרא "אנטישמיות" - וכולם הורגים בנו - ערבים, נוצרים, צרפתים, רוסים... אבל זה לא עם שלם שנלחם בנו, אלא קבוצות אנטישמיות. יש מוסלמים בארצות אחרות שהורגים יהודים לא ישראליים כאות הזדהות עם הערבים בארץ, וכדי להגביר את הטרור וע"י כך להפחיד אותנו. המלחמה על השטח הפכה אולי למלחמה נגד היהודים, אבל בגדול - אנחנו לא מעניינים אותם. אם האמריקאים היו בארץ, הם היו נותנים לערבים אזרחות, או היו נותנים להם כאן מדינה... אבל אם היה כאן עם אחר שהיה מתעקש להישאר על הארץ - הגיוני שהם היו נלחמים גם נגדו.... תוכנית החלוקה לא עזרה כי הם לא מעוניינים בחלקים מהארץ אלא בכולה. בלי קשר לזה שאנחנו יהודים.
 

אגזוזית

New member
אלא קבוצות...

והקבוצה הכי גדולה זה כל הערבים. ותמר, אין לי איך להוכיח אבל אני בטוחה שגם אם ניתן לערבים אזרחות הם לא ייסתפקו בזה. וימשיכו להרוג. כי הם העמלק שלנו. הרי בכל דור הם קמים עלינו לכלותינו, אז הנאצים היו לפני חמישים שנה הם הנאצים החדשים- עם שם מודרני, זה הכל.
 

tamarhp

New member
.אולי...

אבל כל עוד הרבנים פוסקים שזה לא כך (והיה לי ולעוד כמה בנות שיעור שלם על זה עם הרב של ביצפר) - מבחינתי הערבים הם לא עמלק.
 

אגזוזית

New member
שאת אומרת רבנים למה את מתכוונת?

לחמש- שש ששמעת את דעתם? יש גם את הרב כהנא הי"ד בב"א. ויש דם את הרב מלכיאור. שאני אתאפק ולא ירשום מה אני חושבת עליו.
 

אגזוזית

New member
ושאני אומרת

הרב כהנא- זה כולל את ממשיכי דרכו והרב מכיאור- זה כולל את ממשיכי דרכו שלא ירבו בעז"ה.
 

מיכלוש7

New member
אבל לא נכון,

לא כל הערבים רוצים להרוג אותנו!!! "הקם להרגך השכם להרגו" אכן, אמת. אבל כל עוד לא שאלת כל אחד מ3 מילון הערבים אם מתחשק לו לבצע איזה פיגוע התאבדות וקבלת תשובה חיובית, את לא יכולה לעשות כזאת הכללה!!!
 

מיכלוש7

New member
ההתחלה מזכירה לי קטע שקראתי../images/Emo26.gif

פה... (אמרו לי שהוא שמאלני, אבל אני דווקא הזדהתי...)
 

tamarhp

New member
../images/Emo26.gifחבר'ה, חבר'ה

הגזמתם לגמרי. מחקתי כאן את כל המריבה המכוערת שהיתה למעלה, ואני דורשת שזה לא יקרה שוב. אין טעם להאשים אחד ת'שני בשנאת ישראל כשבתכל'ס אתם מתנהגים אותו דבר. קצת כבוד, קצת אהבת ישראל. שזה לא יקרה שוב |4u| סומכת עליכם.
 
למעלה