קצת ביישנית
New member
הגדלת זיכרון ה - RAM....
אם זיכרון ה = RAM שלי הוא 256 DDR ואני רוצה להגדיל ל - 512 אני צריכה לקנות זיכרון של 512 ולהחליף במקום הקודם או לקנות עוד אחד של 256 ואז הם יעבדו יחד ? מקווה שלא דיברתי שטויות ואודה לתגובה ולהסבר.
אם זיכרון ה = RAM שלי הוא 256 DDR ואני רוצה להגדיל ל - 512 אני צריכה לקנות זיכרון של 512 ולהחליף במקום הקודם או לקנות עוד אחד של 256 ואז הם יעבדו יחד ? מקווה שלא דיברתי שטויות ואודה לתגובה ולהסבר.