הגדלת הקיצבאות

m i c h a l i

New member
הגדלת הקיצבאות

לא... לא למשפחות החד הוריות גם לא לקשישים בטח לא לתמיכה בילדים על סף רעב אולי לנכים? לא לא לא הגדלת הקיצבאות ב40 אחוזים (!!!) לתלמידי ישיבה תחי מדינת ישראל והשחיתות הפוליטית (צדיק בסדום - שר הפנים אופיר פינס שדורש תשובות ואף מילה מביבי... כמה מפתיע)
 

סיוולה

New member
בהמשך להגדלה לחרדים, ב- 1 במרס

תבוטל ההנחה האוטומטית של 70% הנחה למי שמקבל הבטחת הכנסה ו/או מזונות. וכל מי שמקבלת את הקצבאות האלה תדרש למבחן הכנסה? האם מישהי יודעת אם מבחן הכנסה כולל בתוכו גם מצב כל החשבונות (ז"א - חסכונות, השקעות, הלוואות, חובות וכו').
 
למעלה