m i c h a l i
New member
הגדלת הקיצבאות
לא... לא למשפחות החד הוריות גם לא לקשישים בטח לא לתמיכה בילדים על סף רעב אולי לנכים? לא לא לא הגדלת הקיצבאות ב40 אחוזים (!!!) לתלמידי ישיבה תחי מדינת ישראל והשחיתות הפוליטית (צדיק בסדום - שר הפנים אופיר פינס שדורש תשובות ואף מילה מביבי... כמה מפתיע)
לא... לא למשפחות החד הוריות גם לא לקשישים בטח לא לתמיכה בילדים על סף רעב אולי לנכים? לא לא לא הגדלת הקיצבאות ב40 אחוזים (!!!) לתלמידי ישיבה תחי מדינת ישראל והשחיתות הפוליטית (צדיק בסדום - שר הפנים אופיר פינס שדורש תשובות ואף מילה מביבי... כמה מפתיע)