הגבלת התנועה ביד
היי, אני מרכיב משקפיים לראיה מרחוק לדעתי מספר יחסית גבוה אני לא בטוח (2.6 יכול להיות מספר למשקפיים? או משהו נקודה 6).אני מבין שזה מוריד פרופיל, לאיזה פרופיל זה מוריד? בנוסף, היה לי שבר לפני כמה חודשים ביד ומאז יש לי הגבלה בתנועת כף היד, לא רצינית, אני עושה כמעט הכל, נגיד אני לא יכול לעשות שכיבות סמיכה כי כף היד לא מתקפלת עד הסוף, אבל עדיין היא מגיעה כמעט עד הסוף וכן גם לכיוון השני. האם מגבלה קטנה בתנועה עלולה להוריד לי פרופיל?
היי, אני מרכיב משקפיים לראיה מרחוק לדעתי מספר יחסית גבוה אני לא בטוח (2.6 יכול להיות מספר למשקפיים? או משהו נקודה 6).אני מבין שזה מוריד פרופיל, לאיזה פרופיל זה מוריד? בנוסף, היה לי שבר לפני כמה חודשים ביד ומאז יש לי הגבלה בתנועת כף היד, לא רצינית, אני עושה כמעט הכל, נגיד אני לא יכול לעשות שכיבות סמיכה כי כף היד לא מתקפלת עד הסוף, אבל עדיין היא מגיעה כמעט עד הסוף וכן גם לכיוון השני. האם מגבלה קטנה בתנועה עלולה להוריד לי פרופיל?