הגבלת הנקה

קוקו78

New member
הגבלת הנקה

שלום, הבת שלי בת שנה וחצי ועוד יונקת. בלילה היא לא יונקת, רק בבוקר וכשהיא חוזרת מהגן עד הערב מתי שהיא רוצה. היא מתעוררת בין 5:30 ל 6 בבוקר ודבר ראשון רוצה לינוק. לאחרונה החלה לקום יותר מוקדם והיום קמה ב 4:45 ואחרי שביקשה מים, נתתי לה ויצאתי מהחדר, קראה לי ורצתה לצאת החוצה כדי לינוק. לא הסכמתי כי זה עדיין לילה והיא הייתה מאד עייפה. היא נרדמת בדרך כלל ב 9 בערב. היא לא חזרה לישון וכבר ב 5:30 הנקתי אותה. השאלה היא מה אני יכולה לעשות כדי שלא תתעורר ככ מוקדם? אומרים לי שאני צריכה להפסיק להניק לגמרי כי היא לא תבין אחרת. אני לא מסכימה וחושבת שניתן להגביל, השאלה איך עושים זאת בלילה-בוקר

תודה
 
תשובה

שלום לך
ממש מקסים לראות שאת עוד מניקה והאינסטינקטים שלך מחודדים.
לא הייתי ממהרת להסיק מסקנות מפעם אחת
אני מציעה שמישהו אחר יקום אליה אם פתאום שינתה התנהגות
כמובן מעקב גדילה לראות שהכל תקין
תינוקות משנים הרגלים כדי להיות יותר עם אימם .במקרה שהיא רואה אותך פחות היא עושה פיצוי על כך.
בהצלחה וכל הכבוד
 

קוקו78

New member
תגובה

קודם כל תודה על הפרגון!!! הייתי רוצה שהיא תחליט מתי לסיים את ההנקה ולאט לאט תוריד בכמות. היום בלילה שהיא קמה כולכך מוקדם, ולא הסכמתי להניק אותה, בן-זוגי לקח אותה אך היא בכתה בכי קורע לב, והייתה בהסטריה, עם נשימות קצרות וכו. לקחתי אותה כי היא הייתה בפחד גדול שעזבתי. (ככה זה הרגיש לי). אני לא רוצה לעשות הפסקת הנקה יזומה, אך בלילה אין לה צורך לינוק ועד עכשיו היה בסדר, אומנם קמה מוקדם ועייפה מאד אך משכה 8 או 9 שעות ללא הנקה. מקווה שהיום זה היה חד-פעמי. אני חושבת שהיא יכולה להבין גבולות, מתי יש ציצי ומתי לא....אני מנסה ומקווה שאני לא מבלבלת אותה יותר מדי.

תודה רבה שוב
 
למעלה