הברית אולימפוס מגייסת

avirit

New member
הברית אולימפוס מגייסת../images/Emo70.gif

"האולימפוס הוא מקום נסתר ומסתורי, שמיקומו משתנה. פעם הוא נישא מעל כל הרי העולם ופעם משתלשלים ממנו היבשה והים, אך הוא אינו הר ואינו שמיים. למרות שזאוס הוא מלך האלים והשליט העליון של האולימפוס, אין ההר בבעלותו. מקום משכן זה של האלים אינו שייך לא לים, לא לארץ המתים, לא לשמיים, ובעצם אינו חלק מן העולם הפיזי." חברים, לפני שאתם פוסלים את הודעת הגיוס הזאת ואת אופצית ההצטרפות לברית בגלל שאנחנו לא מוכרים וכו', הייתי מבקש מכם בכל זאת לקרוא אותה ולהתרשם. אולי בכל זאת דעתכם תשתנה. הברית אולימפוס היא ברית חדשה שהוקמה במ.צ2 ע"י שני שחקנים וותיקים (מעל שנה במשחק), מנוסים ומשקיענים. הברית נוצרה במטרה ליצור מערך הגנתי חזק שיגן על המדינות שנמצאות בתוכו בצורה הדדית, ויצירת קהילה חדשה שמבוססת על אמון וחברות.
למה כדי לבוא לאולימפוס?
כוח בגינדיס הוא לא מה שעושה ברית, מה שעושה ברית זה הכוח האנושי. כל חבר חדש המגיע לאולימפוס הוא חלק חשוב מאוד בעיצוב הקהילה, כל חבר יכול להתפתח, לפרוח ולהוות את הגרעין הקשה של הברית. מה ששונה בנו משאר הבריתות הגדולות והוותיקות הוא ששם כבר קיים הגרעין הקשה, ולכן ההשתלבות הרבה יותר קשה מבחינה חבריתית. אם אתם עדין דואגים למדינתכם, ברית אולימפוס נמצאת תחת חסותה של אחת הבריתות נגדולות ביותר במשחק, eSrael ובנוסף לכך יש בידינו מערכת הסכמי אי תקיפה רחבה הכוללת את כל הבריתות הגדולות כך שבנוגע לביטחון המדינה אין מה לדאוג.הברית תבוסס על ערכים של חברות, עזרה אחד לשני ונאמנות - רק כך נגיע לגדולות. רק כך נהפוך לאימפריה. למרות שאנחנו קטנים וחדשים, מי שיתקוף אותנו יגלה שאנחנו רוטווילרים לא קטנים, וכשאנחנו נושכים, אנחנו לא עוזבים. כולנו מחויבים אחד לשני וזה הכוח שלנו.
תנאי קבלה:
- חבר בברית אולימפוס צריך קודם כל להיות בן אדם. לא נסבל שפה מלוכלכת ביננו. - נאמנות. כל חבר הרוצה להכנס לברית האולימפוס חייב להצהיר נאמנות לברית, ולעזור בעת צרה. - מדינה. לכל חבר בברית צריכה להיות מדינה, הכוח של המדינה לא משנה אבל מדינה חייבת להיות. - השקעה. השקעה מתבטאת גם בטיפוח וטיפול במדינה, וגם בטיפוח הקשר האנושי, הקשר החברתי דרך הקומונה. אז אם אתה מעוניין לעצב קהילה, לרכוש חברים חדשים, להתחזק ולגדול אתה מוזמן! ליצירת קשר אנא פנו אל אבי במסנג'ר [email protected] . תודה רבה לכם על הקריאה.
 

avirit

New member
פניה לכל חברי הפורום!

תספימו, תשירו, תשוחחו והעיקר - תקפיצו. בבקשה.
 

avirit

New member
האם הפורום הרישמי נפל?

או שזה רק אני לא מצליח להכנס אליו? אם למישהו עובד, כתבו בבקשה לינק לפורום, אולי משהו אצלי לא בסדר. תודה.
 

avirit

New member
אני לא אוהב לכנות אותו כך.. אבל כן,

אליו התכוונתי.
 
למעלה