הבעת תודה

הבעת תודה../images/Emo39.gif

אורן שלנו נמצא בריא ושלם באיי אנדמאן. רציתי להודות לכל אותם שטרחו לשלוח לינקים לפירסום תמונתו ופרטיו, ולכל אלו שהביעו את דאגתם במסרים. הילד בריא ושלם...והשמחה שווה ללב ולעיניים. מאחלת אותו סיום פרשה, לכל אותם הנעדרים עדיין. תודה
 

antigone

New member
מאוד שמחה בשבילכם והלוואי שכל ...

ההורים והמשפחות יקבלו את יקיריהם בקרוב בריאים ושלמים!
 
ואללה ריגשת אותי נודניק

שמחה בשמחתכם ומאחלת לכל אלה שנעדרים עדיין שימצאו בריאים ושלמים אמן
 
למעלה