הנודניקית עם הקוקו
New member
הבעת תודה../images/Emo39.gif
אורן שלנו נמצא בריא ושלם באיי אנדמאן. רציתי להודות לכל אותם שטרחו לשלוח לינקים לפירסום תמונתו ופרטיו, ולכל אלו שהביעו את דאגתם במסרים. הילד בריא ושלם...והשמחה שווה ללב ולעיניים. מאחלת אותו סיום פרשה, לכל אותם הנעדרים עדיין. תודה
אורן שלנו נמצא בריא ושלם באיי אנדמאן. רציתי להודות לכל אותם שטרחו לשלוח לינקים לפירסום תמונתו ופרטיו, ולכל אלו שהביעו את דאגתם במסרים. הילד בריא ושלם...והשמחה שווה ללב ולעיניים. מאחלת אותו סיום פרשה, לכל אותם הנעדרים עדיין. תודה