הבעיה של גברים שלא עוזרים בבית

noam011

New member
הבעיה של גברים שלא עוזרים בבית

מתחילה אצל (ובגלל) ההורים שלהם. ההורים שלהם לא חינכו אותם להשתתף במטלות הבית, לכן כך הם גדלו. כולם אמורים לשרת אותם. זה ברור להם מאליו שהבית צריך להיות נקי. בשביל זה הם התחתנו. זה ברור שיש אוכל מוכן בבית. הם נשואים, לא ??? הם מגיעים הביתה לבית נקי מבריק מיטה מוצעת, כביסה מקופלת יפה בארון. חולצות מגוהצות. אוכל טעים בסירים עומדים חמים על הכיריים. מה הם צריכים יותר מזה. אם אתן ממשיכות לפנק אותם ולא משתפות אותם בפעילות הבית, אז אל תבואו בתלונות. מי שבוחרת להיות הפראירית, אז שתעשה את זה בלי להתלונן.
 

noam011

New member
ןתזכרו את זה

כשאתם מחנכים את הילדים שלכם. אם לא תחנכו אותם לשיתוף באחריות בבית, ככה הם יגדלו. כאלה בעלים הם יהיו לנשותיהם.
 

moti1

New member
תפסיקי לבכות יבכיינית

אצלנו בבית אישתי היתה עוזרת לי לטפל בילדים ולשחק איתם לה היה חשוב רק לראות היפים והאמיצים או תוכניות כאלה בקיצור מה שאני להגיד שאישתי היתה העצלנית בבית ואני הייתי הפעיל היום כשאנחנו מתגרשים כל הזכיות הם לטובתה כמו למשל זכויות על הילדים ואבא טוב רק למזונות אז תפסיקי לבכות ואני מקווה שכל הבנות יעבדו בבית והגברים ינחו זה מגיע לנו כל אחד והתפקיד שלו.....
 

פלונית

New member
החו-צה

תזרקי את בעלך-החו-צה,שיילך לאמא שלו-הנקיה,המסודרת,שתבשל לו ותנקה לו...ובכלל אני,במקומך,מפסיקה לעשות או-מפסיקה להתלונן,בדיוק יומיים תפסיקי לכבס,לנקות ולדאוג לנקיון הבית,הוא יתחיל לנקות או שיביא עוזרת.כי עושה רושם שזה מה שהוא חושב שאת.הגזים לאללה.וסליחה שאני רותחת!!!
 

noam011

New member
התגובה שלכן, היא לא לעניין

כי אני לא אשה. עכשיו תקראו את הודעתי מחדש ברוח הנכונה. ההודעה שלי באה כהמשך להודעה של מירב והתגובות שלאחריה
 
למעלה