הבנתי את הבעיה

הבנתי את הבעיה

טוב אז ככה, אתמול אמרה לי מישהי שהיא יודעת מה הבעיה שלי. למה אני לא מצליח עם בנות, מדוע אני בודד כלכך. היא אמרה לי שאני פשוט לא אוהב את עצמי...הייתי קצת בהלם, קצת בשוק כי הבנתי שהיא צודקת. אני באמת לא אוהב את עצמי, אני לא מי שאני חושב שאני צריך להיות טוב קצת כן אבל לרוב לא. אני בחור נמוך, לא מושך ,אין הרבה מה לעשות עם זה, אבל אני גם ביישן חסר ביטחון עצמי וגם עוד כמה דברים שאני לא מצליח לחשוב עליהם עכשיו. אני רוצה לשנות את כל זה, לפחות מה שאני יכול. אני לא יודע איך. אני גם לא יודע אם זה יעזור לי. אבל אני רוצה לנסות.
 

noa128

New member
היי לאיתן ../images/Emo13.gif

ראשית ברוך הבא - החלטת להתחיל מחדש, וזה כבר מבורך. אבל אותי הצלחת לבלבל: מצד אחד הבנת שאתה לא אוהב את עצמך, ולמסקנה שמכאן מתחילות חלק מהצרות הגענו כאן בפורום רק השבוע
, אבל התוספת "רוצה לשנות.. את מה שאני יכול.." טרפה בעיניי קצת את קלפי התובנה , ובעיני היא דבר והיפוכו - לאהוב את עצמך זה לאהוב את מה שיש, השינוי - אם אכן רצוי ואפשרי -מגיע מתוך אהבת ה"יש". אם תבחן טוב בעצמך את מעלותיך, תגלה שגם בך יש מה לאהוב. יש נשים רבות שנמשכות לגברים ביישנים, לגברים נמוכים ובעיקר לגברים רגישים כמו שעולה בין השורות אצלך. הדבר היחיד שתוכל לעשות למען עצמך - הוא אמונה גדולה יותר בעצמך ובמה שיש לך היום להציע. נשים נמשכות לרוב לבטחון עצמי, ופחות לחוסר בו - אהוב את עצמך - מכאן זה יכול רק להשתפר..
וראה עצמך מוזמן להישאר עימנו,
נועה.
 
קל לומר קשה לבצע

קודם כל היי, ותודה. קראתי את מה שרשמת והדבר אינו כה פשוט, איך אני עושה את זה? איך אני יכול להאמין בעצמי כאשר כל פעם שאני מתחיל עם בחורה אני נתקל בסירוב? הסירוב לא מציק לי אך מה שמאחוריו כן, כמעט רובן נותנות לי את אותה הסיבה - הן אינן נמשכות אלי, תאמרי מה שתאמרי משיכה זה כן דבר שנשים מחפשות, אף אחת לא תלך עם מישהו שהיא לא נמשכת אליו. וכאן קבור הכלב. כי זו הסיבה שאין לי אמונה ואין ביטחון וייתכן שזה כמו מעגל שמזין את עצמו כי זה ישפיע על הבחורה הבאה לאמר לא ואז שוב ושוב, אני צריך לשבור את המעגל הזה ואני לא יודע איך. איך מישהו מתחיל לאהוב את עצמו שוב??
 

kisslali

New member
כמה דברים

קודם רציתי להגיד : welcome to the club! לדעתי כולנו, במידת מה, לא אוהבים את עצמנו, חלק יותר וחלק פחות. ותרשו לי- גם מי שמקבל את עצמו לא בהכרח אוהב את מה שהוא מקבל, הוא פשוט השלים עם מה שיש. לעניין המשיכה: אני ורוב חברותי אכן נמשכות לגברים שאוהבים את עצמם ולכן יש להם גם בטחון עצמי, העניין הוא שכך גם אצל רוב הגברים. גם הם בד"כ מעדיפים נשים כאלה ומאחר ואני יודעת כמה זו הצגה אצל נשים, זה כנראה אותו דבר גם בצד השני. מה שנשאר זה ללמוד ל"שחק אותה" ובעיקר לבטא אהבה עצמית: הכי הכי חשוב לטפח את עצמך בכל מחיר (ואני מתכוונת לזה!), להגיד על עצמך רק דברים חיוביים ולמכור לעולם אדם טוב חכם ונחמד. לשכנע את העולם זה לא מסובך ובסוף אולי גם תשכנע את עצמך. נשיקות ללי
 
למעלה