הבטחתי ולכן אקיים

goldyboy

New member
הבטחתי ולכן אקיים

לאחר הישיבה שנערכה בשבוע שעבר, פעילות "אוכל במקום פצצות" עוברת מתיחת פנים. קודם כל, המיקום משתנה (בד"כ מחלקים בכיכר דיזנגוף) ומקומות חדשים נבדקים, והשבוע מחלקים ביפו, בשד´ ירושלים פינת בן צבי, ליד המזרקה. כמו כן נבדקת האפשרות של דוכן נייד (באמצעות אופני רוכלים). היום נשאר כשהיה (יום חמישי) אך הפעילות מוקדמת בשעה, כך שמתאספים ב"סלון מזל" לבשל בשעה 13:00 במקום 14:00 ויוצאים לחלק בשעה 16:00 במקום 17:00. ואנחנו עדיין זקוקים למתנדבים נוספים באופן דחוף, כך שמי שמעוניין לעזור שיגיע לסלון ביום חמישי בשעה 13:00. כמו כן, כל מי שמכיר חנות או סופר שאפשר לקבל מהם אוכל שהם מתכוונים לזרוק אך שהוא במצב אכיל שיפנה אלי במסרים או באי-מייל (ושם יקבל את מס´ הטלפון שלי). ומי שעדיין לא מבין על מה אנחנו מדברים ומה זה לעזאזל האוכל במקום פצצות הזה, שיקרא בקישור.
 

Neta558

New member
אני אשתדל להגיע

אפילו בלי אלפי תזכורות אישיות מעדי
נטע
 
למעלה