נורית של עמית
New member
הבטחתי ולכן אקיים...
זוכרים שכתבתי שאני עובדת על החדר של עמית ... אז.. גם היום אני והאבא נסענו לדירה החדשה להמשיך את בחדר (איזו עבודה קשה...) הפעם הספקנו קצת יותר.. אומנם עדיין לא סיימנו, אבל הכבשים כבר על הקיר...האבא התלהב ואפילו עשה אחת בעצמו.. הנה תמונה אחת (וסליחה על האיכות)
זוכרים שכתבתי שאני עובדת על החדר של עמית ... אז.. גם היום אני והאבא נסענו לדירה החדשה להמשיך את בחדר (איזו עבודה קשה...) הפעם הספקנו קצת יותר.. אומנם עדיין לא סיימנו, אבל הכבשים כבר על הקיר...האבא התלהב ואפילו עשה אחת בעצמו.. הנה תמונה אחת (וסליחה על האיכות)