הבוקר. צומת גהה.

ixmix

New member
../images/Emo45.gif רק שאלה אחת...

איזו מפלגה יש בישראל שהיא סוציאליסטית, וחילוני/מסורתי יכול להצביע אליה בלב שלם?
 
זה לא במקרה

לעבריינים הללו יש חופש פעולה רב יותר בשכונות מצוקה, עניין לא חדש.
 

A didosh

New member
מה הקשר למשטרה?

צריך לדווח למשרדי הרווחה. הנה אצלי בעיר כבר עומדות להן זונות בצמתים... גועל נפש,בושה וחרפה לעיר...
 
מניקור לקרפיון ומה את עושה שכאלה

דברים לא יקרו? חוץ מלדבר? תרמת פעם לאותם אנשים? עזרת להם? או שאת רק באה כאן לפורום ו"מבינה" אותם
 

נץ666

New member
את צודקת מאוד

המשטרה לא משגיחה, ההורים כבר בעבודה, הסרסור שמעביד את הילד בצד, מערכות הרווחה קורסות, המורים בביה"ס לא טורחים לעדכן את ההורים ו/או את קציני ביקור סדיר, שהם מצדם כורעים תחת נטל המקרים שהם אמורים לדון בהם. ב'הארץ' היום היה מאמר מרתק על היחס את הילודה בשבדיה ובארצנו. לפעמים התורה יוצאת מאוסלו ולא מציון, כי מציון יוצא סרחון אדיר.
 

אלי ו.

New member
זו את במאזדה שחתכה אותי? ../images/Emo46.gif

גם אני נסעתי דרך צומת גהה מאותה סיבה וגם אני ראיתי את הילדים (היו שם מספר ילדים) ואת הקבצן. ועורב, במדינה מתוקנת וגם בישראל, ילדים שהוריהם אינם מסוגלים לטפל בהם, יחד עם אחרים זוכים לביקור של עובדת סוציאלית שתעזור להם למצוא פתרונות. (למשל, בישראל יש פנימיות טובות בהן ילדים כאלה ואחרים יכולים לקבל גם חינוך וגם ארוחות חמות) ילד שנאלץ לעבוד בניקוי חלונות בגיל 10 יגדל להיות עובד דחק בגיל 20 ולא יוכל גם הוא לממן את ארוחת הבוקר של ילדיו כך שהמצב הקיים אינו פתרון.
 
אם ביונדאי גטס עסקינן...

אז אולי
ותודה לך על שסיפקת אחת מהסקרנויות שלי. עכשיו אני יודעת מי זה מניקור. ולעצם העניין, אתה צודק, ואני שמחה שציינת את זה, ורוצה לציין שלא רק זה, אלא שבמקרים רבים (רבים מדי), וזה מתחבר למה שאמר נץ, דווקא אלה שלא מסוגלים לפרנס בצורה מכובדת את ילדיהם, דואגים לפרנס את מצוות פרו ורבו, ולא חושבים על כך שלא יהיה מי שידאג גם להאכיל את כל הפרויים והרבויים.
 

אלי ו.

New member
אכן טעות, טועים טעינו ../images/Emo52.gif

הכונה היתה ל"מניקור לקרפיון".
 
מה הבעיה עם העניים?

לפי האידאולוגיה הקפיטליסטית השלטת הבעיה עם העניים היא שהם דפוקים בשכל. לכן דואגת תוכנית ויסקונסין להפגיש אותם עם פסיכולוגים ולחנך אותם מחדש ולכן נראה טבעי כל כך לשלוח להם את דוד שוטר ואת הגברת הסוסיאלית כדי להציל מהם את הילדים. הילד העני צריך, לדעתך, לבחור בין אמא ואבא לבין ארוחת בוקר (שאותה יוכל לקבל רק במוסד שאליו תיקח אותו הגברת הסוסיאלית). לדעתי הבעיה של העניים היא שאין להם כסף: הם לא צריכים את הדודים המאיימים או את הדודות הרחימאיות אלא פשוט פרנסה בכבוד.
 
למעלה