האמת היא שאפילו ההגדרה "גשם מקומי"
לא מתאימה היום, לפחות בצפון הארץ, שם רוב התחנות מדדו כמויות יפות של מ"מ וגם ניתן לראות במכ"מים את התפרוסת היפה של הגשמים.
ממעקב אחרי ימים כאלה ותחזיות של השמ"ט, נראה שהם נוטים לפספס גשמי קונבקציה מהסוג הזה שיורדים היום, אבל אני לא חושב שמישהו בכלל דיבר על זה בימים האחרונים (לפחות לא שום גורם רשמי).