הבוקר מהקריות

barnea1

New member
האמת היא שאפילו ההגדרה "גשם מקומי"

לא מתאימה היום, לפחות בצפון הארץ, שם רוב התחנות מדדו כמויות יפות של מ"מ וגם ניתן לראות במכ"מים את התפרוסת היפה של הגשמים.
ממעקב אחרי ימים כאלה ותחזיות של השמ"ט, נראה שהם נוטים לפספס גשמי קונבקציה מהסוג הזה שיורדים היום, אבל אני לא חושב שמישהו בכלל דיבר על זה בימים האחרונים (לפחות לא שום גורם רשמי).
 
אבל השמט תמיד היו משנים תחזיתם אם יהיו הפתעות

משום מה היום לא שינו תחזיתם ??
 
אבל השמט תמיד היו משנים את תחזיתם

אם יהיו הפתעות .... משום מה היום לא שינו תחזיתם ??
 
יצא לי פעמיים ...


 

barnea1

New member
לא חוכמה לשנות לאחר שהפעילות כבר החלה

אבל אם שום מודל לא צפה תרחיש כזה להיום - אי אפשר להאשים אותם. כמובן שעדיף תמיד להתאים את התחזית למצב בשטח ולשנות אותה (או במילים אחרות לכסת"ח) מאשר להישאר אדישים למצב, במיוחד במקרה שיש צפי לשיטפונות שזה הרבה יותר קריטי.
 

gal oz

New member
התעננות מהירה ממערב-דר' מערב

אולי יצא מזה משהו, בינתיים הרוחות הערות נמשכות ומציפות את הבית! פשוט תענוג!
 

TheChessMaster

New member
נקווה לפעילות כלשהי של ברקים הלילה גם בשרון:

הצפון חוגג נקווה לטעום מזה משהו גם הלילה. מה שנקרא נגיעות.
 

gal oz

New member
סבלנות זה יגיע גם לשרון

בינתיים הפעילות מקומית ומתפתחת בעיקר על היבשה.
ד"א, היה טפטוף קצר מענן חולף אצלי בפרדסיה לפני זמן קצר.
 
בתל מונד הרבה עננים במשך היום וקצת קריר

לפני כמה דקות היה טפטוף שנפסק מהר.
יום סתווי בהחלט
 

יצחק ד

New member
עננות מפותחת נעה מצפון לתעלת סואץ, בכיוון

מזרח. השאלה האם ייכנס צפונית לישראל, או שנזכה שוב.
 

עמית898

New member
לדעתי נזכה

קודם כל הקצה הדרומי של החזית נמצא בערך מול חופי תל אביב אז הוא צריך לברוח המון צפונה(ומכיוון שזה בערך 150 יהיה קשה לעננות קשה לברוח לגמרי).
שתיים וזה דבר חשוב יותר,החזית ב100 ק"מ האחרונים(מאז שהיא נקלטה במ"כם הצפינה אולי 10 ק"מ)
 
למעלה