הבונדסליגה חזרה

הבונדסליגה חזרה ../images/Emo70.gif ../images/Emo13.gif

אמש נערך המשחק בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה 04 גלזנקירשן - משחק שכלל החמצת פנדל של יאן קולר, שני מורחקים (אחד לכל צד) ואולי הכי חשוב - שער ניצחון של שאלקה בדקה 89 (אבה סאנד)!
 

LiverpoolFan

New member
מה הסיבה לשמחה?

הרי בערוצי חמש וחמש "פלוס" לא נותנים לנו דבר מכל זה... אולי אם אוסנבריק (קבוצתו החדשה של קובי נכטיילר?) תקפוץ לליגה העליונה.
 

Gooner

New member
הליגה האיטלקית האנגלית והספרדית

לא מספיקות?
 

LiverpoolFan

New member
אני אישית מעדיף בהרבה את

הגרמנית על הספרדית, ובוודאי על האיטלקית...ואני מכיר דווקא עוד כמה כמוני. מה גם שהליגה האנגלית נהפכת בערוצים הנ"ל לליגת מנצ'סטר, ארסנל וברקוביץ'..
 

Gooner

New member
זה נכון שתופעת שידור המשחקים

של הישראלים באירופה נהיית מתישה ומעצבנת, במיוחד שמשחקים של קבוצות כמו סנטאנדר ופורטסמות' הם לא במיוחד מרתקים ובעלי השפעה ממשית על הליגות אבל אני לא רואה שום בעיה בשידור משחקים של ארסנל מנצ'סטר וצ'לסי, הרי רוב העניין בליגה הוא בצמרת, ככה גם בליגה האיטלקית והספרדית.
 

Blue Kakun

New member
תהרוג אותי-אבל אני בחיים לא אבין אותך

פרט לעובדה שאני מעדיף את הליגה הספרדית על האיטלקית או הגרמנית (אבל זה כבר עניין של טעם....) כמה פעמים אפשר להסביר לך שכל ערוץ (אלה אם הוא ממלכתי ולא שם קצוץ על דרישות קהל הצופים!) פרטי ועיסקי מחפש רייטינג ש=כסף??? ומה לעשות שהרייטינג בא ממשחקי צמרת בעלי איכות גבוהה יותר ואי לכך-מעניינים יותר
ברקוביץ? מה לעשות אבל הבחור פופולארי בארץ ועדיין מביא את אותו רייטינג מדובר.... עניין של היצע וביקוש-welcome to the real world, my friend - עולם הקפיטאליזם!!
 
אני יודע שהוא היה שם במבחנים

"רצים יום שלם ביערות עם משקולות ברגליים" הוא אמר עליהם... אבל לא שמעתי שהוא חתם שם.
 

LiverpoolFan

New member
החוזה תקף רק לליגה השנייה??

לפי מה שכתוב שם...כלומר, אם הם עולים ליגה בסוף עונת 2004 אז הם יכולים להיפטר ממנו בלי שום התחייבות מצדם? (החוזה עד 2005)..מוזר. הוא צריך להשתדל שלא יעלו ליגה
 
למעלה