הבהרה

הבהרה

הנהלת הפורומים אינה יכולה לקרוא מסרים של איש מן הגולשים, מעבר לעובדת היות הנושא בלתי חוקי, אין לנו אפשרות גישה לתיבות המסרים. בהמשך - אותו כותב ששלח את המסר בחר לצטט חלקית את מנהלת הפורומים ולהביא בפניכם רק חלק מהמידע. הנהלת הפורומים אכן מפקחת על הפורומים, כנציגת תפוז אנשים - בעלת הפלטפורמה ולפי כך אנו משתדלים לבדוק באם יש מציפנים או מטרידים בתוך מערכת הפורומים - דבר שלכל הדיעות לגיטימי בכל חברה מסחרית שהיא. על פי חוק, רשאית תפוז אנשים להגן על רכושה ולא לאפשר לאנשים לפגוע בו - קרי: לפגוע במערכת הפורומים. צר לנו שאותו גולש המבקש להחריב את הפורום ולהפריע לחבריו לנהל את שיחותיהם בנינוחות בחר בדרך בזויה שכזו. אנו מקווים כי הפורום ישוב לפעול על מי מנוחות על אף פעילויותיהם של אנשים המבקשים להרע. המשך גלישה נעימה לכולם.
 
לכל התוהים והטועים ../images/Emo13.gif

לכל מי שעדיין היה חשש קל בלב, לגבי פעולות לא תקינות המתבצעות על ידי הנהלת הפורום, או הנהלת התפוז, מקוות מאוד שהבהרת הנהלת הפורומים, החזירה את השלווה למקלדתו. במידה וישנן שאלות נוספות, הנכם מוזמנים לפנות ישירות לתיבת המסרים של האמזונות, או של הנהלת הפורומים. המשך יום נעים לכולנו האמזונות
 
אגב הנהלת הפורומים

האם הנהלת הפורומים היא משהו אבסטרקטי? או שאולי יש דמות עם שם ושם משפחה ועם ילדים בעל ואולי גם כלב קטן, ובטח גם מכונית משפחתית. אולי בכלל הנהלת הפורומים היא רובוט פורומים שמתוכנת <כל אימת> להשיב על כל שאלה בתשובות מובנות מראש. אני הייתי רוצה לדעת מי חתום על ההודעה הנ"ל, כדי שבבוא יום הדין אדע עם מי אני צריך לבוא חשבון.
 
אגב שאלות

של אחרי ט"ו בשבט. אתה חותם בשמך האמיתי? אני חותמת בשמי האמיתי? מישהו אחר חותם כאן בשמו האמיתי? האם יכול להיות שהנהלת הפורומים מורכבת מיותר מאיש/ה אחד? מה דעתך? האם התשובות לשאלותיי גם יכולות לבוא בחשבון? האם יש לך מורה פרטי טוב לחשבון הזה? מביטה שאף פעם לא הסתדרה טוב עם חשבון.
 
אני ואת < והרוח>

אנחנו נמצאים בצד הלקוח, לכן חובה עלינו להיות וירטואלים. לעומתנו, הנהלת הפורומים, הם נמצאים בצד השרת, לכן חובה עליהם להזדהות בשמם האמיתי.
 

מייקי69

New member
חובה עליהם להיות....

ו י ז ו א ל י י ם כוונתך? אנחנו - וירטואליים, הם - ויזואליים. וירטואליים - ויזואליים. וירטואליים - ויזואליים. ... מה זה מזכיר לי, רגע........
 
איןןןןןןןןןן ללללללליייייי מסרים...

...לא כותבים לי בסתר~~~!!!... כלום, ריק... אל תפחדו, ברווזים, ברווזים...יש לי את מכונת הצופן "אניגמה"... קניתי יד 459...מרופא במצב טוב... את האות "ז", לא מתרגמת טוב, אבל לא נורא...אני מדמיין...
 
למעלה