הבהרה קטנה

הבהרה קטנה../images/Emo150.gif../images/Emo204.gif../images/Emo210.gif

כבר התחתי לקבל שאלות במסרים\אייסיקיו\מסנג'ר אז אני אבהיר לכולכם כאן.. ההודעות של המשתמש "ק ו נ צ ר ט י נ ה" נמחקו מ-2 או 3 שירשורים.. בשירשורים האלו פתחתם דיונים שהיו משורשרים לתגובות שלו (במכוון או לא..) כמו ההודעות על קיסריה, ההודעות על מופע ההתרמה וכו', וכאשר ההודעות שלו נמחקו, ההודעות שלכם נמחקו גם הן.. לא מחקתי שום דבר בכוונה ששייך לכם, אבל כשמוחקים תגובה מסוימת, כל התגובות לאותה הודעה נמחקות יחד איתה.. אתם מוזמנים להגיב שוב בשירשורים המתאימים.. דבר שני, אני לא יודעת מה נהיה כאן, אבל בימים האחרונים נהיה ממש קשה לגלוש כאן.. אני משרשרת נון סטופ הודעות, וכל פעם שאני יושבת על המחשב אני מוצאת לפחות 2-3 דברים לשרשר, חזרתי על זה כבר 10,000 פעמים, ואני אחזור שוב ושוב עד שזה יכנס לכם (לפחות לרובכם) - לא יקרה כ-ל-ו-ם אם תנצל"שו שירשור ולא תפתחו אחד חדש, יש מספיק מה לנצל"ש.. ולמי שלא יודע לאן מנצל"שים - יש כאן את המדריך שמעיין שמה, אתם מוזמנים לעיין בו.. רק אגיד שלא מנצלשים פינות או הודעות נעוצות, אבל לפחות פעם ביום נפתחת הודעה גורפת מטעם תפוז שתמיד אפשר לנצל"ש אותה.. היום כבר התחלתי למחוק הודעות של אנשים שלא נהגו לפי הנהלים ואני אמשיך לעשות את זה.. אני ממש לא נהנת מלעשות לכם את זה אז פשוט אל תאלצו אותי.. לכל פניה\מענה\שאלה\טענה אני במסרים.. שיר
 

hagarshtar

New member
אהל יש את כל החדשים../images/Emo118.gif

שמתי שהם פחתו הודעה עם לא ידענו בדיוק אם יש כזה או אין או איך לשרשר וכו'
 

Baiana

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo110.gif

באמת נהיה מסובך לגלוש כאן..... חבר'ה, כמו ששיר אמרה- לא יזיק לנצל"ש..חבל על העיניים שלנו ועל כאבי הראש של המנהלות. לא ככה?
 

nickless m

New member
נצל"ש!

סתם כי בא לי לדבר :) (למה אני נשמע כמו פרסומת לפלאפון?)
 

Baiana

New member
כי אתה פרסומת לפלאפון?../images/Emo110.gif

סמויה, כמובן.
 

nickless m

New member
מאיפה הגיע לך הרעיון המגוחך הזה

אני נראה כמו פירסומאי סמוי ל פלאפון ? תשמעי זה שזה זול עם קליטה מעולה ושווה לקנות זה לא אומר שאני מהאנשים שירמזו לכם על זה. את רואה סמל של ערוץ 2 מעל הראש שלי? מצטער לאכזב אותך אבל אני לא פירסומת. אבל מי שרוצה מכשיר מצויין תמורת סכום כמעט סימלי יודע איפה לקנות. כבר אמרתי שיש שאפשר לראות את המונדיאל בדור השלישי? :)
 

RonliG

New member
לא רוצה להרוס לכם../images/Emo3.gif אבל..

"סתם, כי בא לי לדבר" זו בכלל פרסומת לשיחות לחו"ל. לא לסלולרי.
 

RonliG

New member
לי יש טענה!!!!! ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

שיר, תעשי לי ילד..!
 

nickless m

New member
אם זה ככה אז גם אני רוצה לבקש משהו

שיר, אפשר שהוא יהיה בלונדיני?
 
למעלה