אז אני אכנס לפרטים:
ראשית, כלל ידוע בבניית בתים ובוודאי בבניית מתקן גדול הוא שיש בעיה של תזוזת האדמה. וזה ניתן לבדוק רק לאחר מעשה. לכן, אם במספר מקומות נוצרים מרווחים, זה דבר טבעי. גם בתמונות שלך וגם ממראה עיניים שלי, מדובר באחוז זניח ביחס לכל המרצפות בבנין. אז לכתוב: "הריצוף באולמות הגדולים.... הוא פשוא מחפיר ומבזה", ולכתןב בצורה גורפת מבלי שבדקת הנדסית אם אלו נזקים סבירים בבנין בסדר גודל כזה, זה (סליחה על ההתנשאות...) לא לעניין. אותו דבר ביחס לסדקים ואפילו הנזילות. הרי הבניין לא כולו סדוק. אני מניח שעד שיסיימו לבדוק את תזוזות הקרקע לא יעשו הרבה. הלאה: האם אתה יודעשהגרניט ההודית לא עברה ביקורת איכות? הלאה: לא הבנתי מה שאתה כותב, מצד אחד על טקסטורות שונות ומצד שני מחסור בגוון בריצוף עם חותמת (תחימה?) אדריכלית. סעיפים 2-3 אתה פשוט צודק ועניין העגלות הוא פשוט מחפיר. השקיעו המון אז אי אפשר להתחיל עם עגלות חדשות? הלאה, שירותים: אתה לא צודק כי אני מניח שבקרת ב"שירותים" אחד ולא עשית סקר כולל. אני הייתי פעמים רבות בנתב"ג כ"לקוח" וכמלווה ולא נתקלתי בזה. אז אם אציע לך עצה מתנשאת, אתה יכול לכתוב על נסיונך האישי בתא אחד ולא להכליל.. סעיפים 5,6,7,9 אתה פשוט צודק. לא ביקרתי בתחנת הרכבת או בתחנת המוניות אז אני לא יכול לחוות דיעה. ביחס לתורים ביציאה לחו"ל זאת פשוט שערוריה. חלק מהחברות עושות את הבידוק בקומת הנוסעים הנכנסים. תוסיפו לכך את סגירת שירות טרום טיסה לחברות הזרות, תגיעו למסקנה שכאן, באמת, יש מחדל גדול.חוסר פרטיות קיים בכל מקום... יחד עם זאת, כמשתמש די קבוע בנתב"ג אני רוצה להעיד שהנמל מאד ידידותי והוא קפיצה של שנות דור מהשדה הקודם. אין לנו מה להתביש ביחס לשדות אחרים בעולם.