הבאר הביתי, Revisited.

הבאר הביתי, Revisited.

סוף סוף גם לי יש תמונה נורמאלית -- לא עוד מדף עילג, ארון יפה עם המשקאות/כוסות שלי ושל החברה.
 

MEIMIS

New member
אז גמרת את כל בקבוקי הטקילה?../images/Emo6.gif

כי אני רואה רק 3 לא..??
 
אם אתה רואה רק שלושה....

אז אולי אתה גמרת כמה בקבוקי טקילה
המקרא: מדף עליון, ימין לשמאל: ארדבג 1977, לגבולין 16, באומור 12, אייל אוף יורה 10, אברלור 10 (מאחורי האייל אוף יורה), גלן ליבט 15. עוד במדף -- השייקר שלי, כוס גינס (מטעם העיר), וכוס של אייל אוף יורה שבאה עם הבקבוק. מדף תחתון: שורה קידמית, ימין לשמאל: סאוזה הורינטוס רפוזדו, פטרון אניחו, מידורי, בייליס. שורה אחורית, ימין לשאמל: אולמקה אנייחו (מאחורי ההורניטוס), קוארבו רפוזדו ענקי, סאוזה הורניטוס רפוזדו סגור, קווארבו טרדיסיונל רפוזדו (מאחורי המידורי), מרטיני ביאנקו, קהלואה (לפני המרטיני). במקום אחר שוכבים בקבוק של פלאם קלסיקו, בקבוק של חרמון אדום ובקבוק (פתוח, בואקו-וין) של ססלוב קברנה סוביניון אביב. בנוסף בפריזר יש סמירנוף, וודקה מלון פשוטה, שנאפס באטרסקוטס של FD, ובסתם מדף ליקר בננה וטריפל סק פשוטים.
 

night mistress

New member
../images/Emo99.gif אהבתי את העיצוב...

כשתהיה לי מצלמה אני אראה לכם גם את שלנו..
 

D r a m b u i e

New member
יפה מאוד!

באר בסימן וויסקי + טקילה. כשתהיה לי מצלמה אשמח לפרסם את שלי.
 

night mistress

New member
../images/Emo12.gif כמעט המצאתי אייקון חדש...

יצאו לי העניים.. ועכשיו תענה לי גונסון.. יש לך שימוש לכל המשקאות הללו?
 

Jack Daniel

New member
האם אני רואה 1800 אנייחו?../images/Emo22.gif

רואים שישי לך טעם ובכלל סחתיין על הבר, יפה מאוד.
 

j o n s o n

New member
תודה על המחמאות..

כן 1800.. לא רואים הכל מאחורי כל בקבוק יש עוד אחד.. יש שימוש כמעט בהכל..
 
למעלה