הא לכם ניגון! "מי האיש"

פראזניק

New member
הא לכם ניגון! "מי האיש"

וזה הביצוע היפה ביותר ששמעתי, מעודי ועד היום הזה, לניגון הזה. מבצע: אייל אהרן (שמנגן עם רונן חזיזה בחתונות) שהוציא כמה דיסקים בכמה סגנונות. את הדיסקים שלו ניתן לרכוש בטל: 056735603 מי האיש
 
אורה../images/Emo13.gif

הרי לך בביצוע מצויין של חבר מצויין שהוא אדם מצויין אייל אהרון. אנחנו מנגנים ביחד בתזמורת של רונן חזיזה ואנחנו חברים טובים מאוד. מייד כששמעתי את הגיטרה הבחנתי שזה אייל. יש לו סגנון נגינה מרתק ומיוחד. לאייל יש אולפן ביתי 16 ערוצים של חברת רולנד והוא עושה שם דברים נפלאים לבדו. תודה ר´ פראזניק
 
למעלה