אורה../images/Emo13.gif
הרי לך בביצוע מצויין של חבר מצויין שהוא אדם מצויין אייל אהרון. אנחנו מנגנים ביחד בתזמורת של רונן חזיזה ואנחנו חברים טובים מאוד. מייד כששמעתי את הגיטרה הבחנתי שזה אייל. יש לו סגנון נגינה מרתק ומיוחד. לאייל יש אולפן ביתי 16 ערוצים של חברת רולנד והוא עושה שם דברים נפלאים לבדו. תודה ר´ פראזניק